ZoRaC Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Bruker følgende metode for å vise en PDF-fil i en JFrame: public void openFile() throws FileNotFoundException, IOException { //set up the frame and panel JFrame frame = new JFrame("PDF Test"); frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.DISPOSE_ON_CLOSE); PagePanel panel = new PagePanel(); frame.add(panel); frame.pack(); frame.setVisible(true); //load a pdf from a byte buffer File file = new File("Test.pdf"); RandomAccessFile raf = new RandomAccessFile(file, "r"); FileChannel channel = raf.getChannel(); ByteBuffer buf = channel.map(FileChannel.MapMode.READ_ONLY, 0, channel.size()); PDFFile pdffile = new PDFFile(buf); // show the first page PDFPage page = pdffile.getPage(0); panel.showPage(page); } Denne benytter PDFrenderer. Jeg har en knapp i en annen JFrame som genererer en PDF-fil og åpner den ved hjelp av koden over. Problemet er at når jeg lukker denne og trykker på knappen igjen får jeg: "Test.pdf (Kan ikke utføre den forespurte operasjonen på en fil med en brukertilordnet del åpen)" Problemet er altså at filen aldri lukkes! Har prøvd det meste og holder på å gi opp nå... Noen som har noen gode ideer? Endret 8. februar 2008 av ZoRaC
Sammael_ Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Har samme problem, så dette lurer jeg også på... :!:
pgdx Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Kan det ha med dette å gjøre? https://pdf-renderer.dev.java.net/servlets/...ues&msgNo=5
ZoRaC Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Forsåvidt er det samme problem, ja, men det er ingen løsning der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå