Gå til innhold

Skal jeg gidde å kjøpe noe nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har penger til en nforce2 kort, barton xp2500+, corsair minne osv..men jeg trenger virkelig ikke noe nytt enda, men jeg har jo lyst da=) alltid morro å skru litt nytt..Men kanskje like greit å bare spare penger, og vente til clawhammer osv? eller? Jeg har jo et abit-kr7a-raid hovedkort 512 mb ddr minne, gf4 ti4200 kort..ca 350 gb hdd plass...en grei maskin så..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker på det samme som deg,men jeg har vannkjøling til socket a ,og "må" derfor kjøpe barton+hk :D

Ellers kommer jeg til å kjøpe skjermkortet helt sist,kanskje ati har kommet med noe nytt når den tid kommer ?

Skrevet

ati har garantert kommet med noe nytt da..mest sannsynlig før sommeren trur jeg..akk å ve..hva skal jeg gjøre =) hehe..clawhammer kommer vel ikke før til jula..kanskje november?

Skrevet

Tror jeg ville kjøpt nå jeg. For da kan du vente med å kjøpe Clawhammer til DDRII støtten er inne og brikkene er i butikken. Med andre ord en Clawhammer godt oppe på XP4000+ tallet. Muligens XP4600+ eller noe sånt. :D

Da slipper du de lite overklokkbare første revisjons CPU'ene. :wink:

Skrevet

joa, men da har jeg jo brukt de pengene jeg har nå da..har nok penger da å..men like greit å spare i såfall..trenger ikke enda et system til før clawhammer kommer egentlig..har et amd xp1600+ og en p3 550 allerede..men, men..tenke litt på det =) gnir jo litt i fingra, morro å skru..

Skrevet

Jeg har bestemt meg hvertfall! Ingen oppgraderinger før Clawhammer er ute! :wink:

Har XP1700+ og GF3 nå, men får bare skru ned på kvaliteten på spill og sånn inntil videre!

Skrevet
Har XP1700+ og GF3 nå, men får bare skru ned på kvaliteten på spill og sånn inntil videre!

Fy! Du må ikke se ned på PC'en din på den måten! :evil:

Min maskin gruser Doom III Alpha'en i 1024x768 med masse detaljer og lys. 8)

Skal selve vente på Clawhammer og NV35/40. Kommer helt ann på hvilke av dem som faktisk kommer på markedet. :p

Skrevet

Mener at det er lurt å vente på Clawhammer, jeg, i og med at det er et generasjonsskifte utenom det vanlige vi står ovenfor, med inngangen til 64-bits "ting".

Det er bedre å kjøpe det dårligste av det nyeste enn det beste av det eldste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...