Gå til innhold

Cheating, ikke noe problem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg satt å cheata i hele går, det var jo gøy! Skaper en ekstra spenning å sjekke hvem som prøver å ta demo av deg! Vel, moroa tok slutt da jeg gikk på en server med svært mange, og de har sendt inn til noe radar greier og diverse communties. Jeg mener jeg spiller relativt godt på CSS, og var en smule redd jeg skulle blir forferdelig dårlig av å i det hele tatt cheate! Men jeg slo meg en tanke etter jeg ble tatt, noen cheater hele tiden, og vil alltid gjøre det! Og jeg satt å lurte på hva er vitsen med å vacbanne dem? De kjøper ny account med engang bare. spillet koster 150 kroner! Og det er ikke spessielt mye for et spill. Vel vel, det var irriterende å bli tatt, og gått å få ut litt sinne! :) Jeg irriterer meg selv noe inni satan når jeg spiller seriøst når det kommer en fjott med åpenbar cheat på, det ødelegger for alle! Vel vel, jeg skal ikke cheate mer, og jeg får vel gå ordne meg ny account nå! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg irriterer meg selv noe inni satan når jeg spiller seriøst når det kommer en fjott med åpenbar cheat på, det ødelegger for alle!

Skjerp deg, du innrømmer jo selv at du er en fjott. Cheating er ødeleggende og irriterende. :realmad:

Skrevet
Hei.

Jeg satt å cheata i hele går, det var jo gøy! Skaper en ekstra spenning å sjekke hvem som prøver å ta demo av deg! Vel, moroa tok slutt da jeg gikk på en server med svært mange, og de har sendt inn til noe radar greier og diverse communties. Jeg mener jeg spiller relativt godt på CSS, og var en smule redd jeg skulle blir forferdelig dårlig av å i det hele tatt cheate! Men jeg slo meg en tanke etter jeg ble tatt, noen cheater hele tiden, og vil alltid gjøre det! Og jeg satt å lurte på hva er vitsen med å vacbanne dem? De kjøper ny account med engang bare. spillet koster 150 kroner! Og det er ikke spessielt mye for et spill. Vel vel, det var irriterende å bli tatt, og gått å få ut litt sinne! :) Jeg irriterer meg selv noe inni satan når jeg spiller seriøst når det kommer en fjott med åpenbar cheat på, det ødelegger for alle! Vel vel, jeg skal ikke cheate mer, og jeg får vel gå ordne meg ny account nå! :(

slike som deg var en av grunnene til at jeg slutta med CS.Håper pc din brenner opp.

Skrevet

Jeg mener det er for enkelt å cheate, og komme tilbake! Skjønner ikke hvorfor det ikek hadde vært mulig for valve og oppdatert css fortløpende ved oppdagelse av nye cheats! og i tillegg kanskje også lagra informasjon om den nøyaktige pcen som cheaten ble brukt på, og gjort det klin umulig å spillt på den! etter hva jeg vet så har vær windows installasjon en unik id. ingen som gidder å formatere pcen for å cheate!

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Flott.. Du har ødelagt en hel spillekveld for andre.. Takk for egoet ditt..

Skrevet

Siden tråden har et stort potensiale for å skape irritasjon og sinne, tar jeg det like gjerne rett i tråden:

Det er lov å ha sterke meninger om cheating. Men å be folk gå å henge seg og slikt er over kanten.

Innlegg som oppfordrer til selvmord og/eller brudd på norsk lov er fjernet, og vil bli fjernet uten videre varsel.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Skrevet
*snip*

slike som deg var en av grunnene til at jeg slutta med CS.Håper pc din brenner opp.

Da er du svak. Om du ikke klarer å engang finne ordntlige servere, så kunne du vel liksågodt slutte.

Btw, skyteknappen var ikke enter, det var museknapp 1.

Skrevet
*snip*

Da er du svak. Om du ikke klarer å engang finne ordntlige servere, så kunne du vel liksågodt slutte.

Omg!Finnes det flere servere??Hadde spillt CS i årevis før jeg "la opp".Det var alltid surt når det dukket opp cheatere,ødela for alle.Cheating ble mer vanlig etter hvert selv på seriøse servere med forskjellige anticheat programmer,scanning av hd f.eks. klarte noen å lure disse.6 år med cs er nok og er det noen som er svake er det cheaterne.Og for å skryte var jeg over gjennomsnittet god mht museknapp 1 spydigheten din.....

Skrevet
*snip*

Omg!Finnes det flere servere??Hadde spillt CS i årevis før jeg "la opp".Det var alltid surt når det dukket opp cheatere,ødela for alle.Cheating ble mer vanlig etter hvert selv på seriøse servere med forskjellige anticheat programmer,scanning av hd f.eks. klarte noen å lure disse.6 år med cs er nok og er det noen som er svake er det cheaterne.Og for å skryte var jeg over gjennomsnittet god mht museknapp 1 spydigheten din.....

Haha..?

Seriøst gidd å prøv å legg opp til en stor krangel, det har alltid vært seriøse servere, som ikke har hatt noe problem med cheatere, pga de har hatt admins på nesten 24/7 -_-'

Jeg er og over gjenomsnitte, om du lurte.

Skrevet

Eg synest det er kjekkare å bli kjent med folk og spele i lag med dei i lovlege former enn å heile tida være den alle vil ha på ræva ut av spelet. Juksing kan kanskje være kjekt ei stund, men går fort lei. Kjem jo litt an på graden av juks og, enkelte gjer mindre endringar på ting så det ikkje er like lett å detektere, dei kan no halde på ei stund.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...