Niram Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Heihei!! Tenkte jeg skulle spørre dere på diskusjon.no etter noen tips! : ) Saken er slik at jeg har en laptop: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=82709 Lurte enkelt og greit på om dere har noen tips til spill som jeg kan spille på den? Er interessert i det meste, men liker best følgende kategorier: - RPG - MMORPG (ikke wow eller guild wars, har spilt begge) - FPS - Sport Som sagt, alt er av interesse! Nyere spill er fint det men på ingen måte noe krav. Storkoser meg for øyeblikket med Max Payne 2, hvis det kan være en ledetråd! Hehe.. Håper den klarer litt høyere krav enn det som stilles der da, hehe.. Takk på forhånd folkens ^^
Bata Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Vel, med 8400 som grafikkort tror jeg ikke du kommer så veldig langt innen nyere spill.
Niram Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 Okey.. Drit i det med nyere spill da, la nostalgien råde! Bryr meg egentlig ikke så lenge det er høy kvalitet! Hehe..
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Du kan jo kjøpe Ultimate Dungeon & Dragons, det er en samleboks, med endel spill fra Atari. Kjøpte den på Tirsdagen og er kjempe fornøyd, sitter for tiden hjemme og koser meg med Baldurs Gate og Neverwinter Nights 1
FourEyes Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Enig med Gnålern. Kan veldig varmt anbefale Ultimate Dungeons & Dragons. Da kommer du til å ha noe å spille i lang tid fremover
Niram Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 Takk for tips! Har allerede Baldurs Gate 1 & 2 (+ expansions).. Samme med Icewind dale! Men Neverwinter nights har jeg aldri forsøkt meg noe særlig på! Keep 'em coming!
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Det er også da Elder Scrolls Serien, jeg har en litt dårligere laptop, som jeg greier fint å kjøre Oblivion på
Niram Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 Hæ? Kan jeg kjøre Oblivion? :O Da skal isåfall det anskaffes!
Tanner Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Vil ikke kalle dette et knall spill, men jeg holder på å instalerer Diablo 2 + expension pack'en. er jo billig, så du kan jo prøve
Niram Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 Har det Blir til at jeg skaffer meg Oblivion!
Book Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Du kan i alle fall kjøre alle spill på source motoren (slik som Halflife 2, Team Fortress 2, CS etc..). Jeg har en dårligere laptop som kjører dem glatt på medium settings. Kan sterkt anbefale disse og pakken Orange Box er veldig billig over steam. Ligger vel på rundt 250 Norske kroner og du får med Halflife 2, episode 1, episode 2, Team Fortress 2 og Portal. Anbefales STERKT. Her snakker vi 100+ timer med underholdning om du spiller multiplayer. Og glatt 30+ timer med enspiller.
kenny480 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Warcraft III: Reign of Chaos er kjempe spill det. Eller kanskje Quake. CS 1.6 er jo også et kult spill og med din PC kan du fint kjøre Source om du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå