slippern Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Har 2 fysiske disker i maskinen min. en på 300gb og en på 250gb. Den på 250gb er delt opp i 2 partisjoner. en på 20gb (c:) og en på 213gb (e:). Den på 300gb er bare en partisjon (d:) Skulle gjærne ha øket diskplassen på c: med ca 10-20gb. har ledig plass på begge partisjonene. med Diskbehandlingen i vista kan jeg bare redusere størrelsen. ikke øke den. Et program som heter Acronics Disk Director fungerer nesten. men når den rebooter og gjør alle endringene. så blir dem likksom ikke lagret, størrelsen på c: er akkurat den samme. Og partition magic fungere visst ikke i vista x64 Vil gjærne slippe å reinstallere pcen.. noen som har et tips? =)
tundra Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 hvis du har muligheten til å putte diskene i en annen pc med xp operativsystem, vil du jo kunne bruke partition magic. eller du kan prøve med hirens boot disk, jeg tror du finner partition magic der også.
slippern Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 LØST! fant en løsning =) høyreklikk på acronics disk director å velg kjør som administrator.. ^^ Burde vell egentlig være standard at programmet spør etter administrator rettigheter med en gang.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå