jonasfd Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 (endret) textBox1.Text = textBox1.Text + ","; hei folksens dette utsagnet står inne i eventhandleren til punktum knappen min, på en en calcis jeg bygger. Men kalkulatoren liker ikke flere punktum i samme streng, forståelig nokk. Og jeg bygger den skuddsikker. men jeg trenger noe slikt: textBox1.Text = textBox1.Text + ",";private void button12_Click(object sender, EventArgs e) { if (textBox1.Text = ingenpunktum) { //gjør ingeting } else { textBox1.Text = textBox1.Text + ","; } } Noen ider til hva som bær stå i (textBox1.Text = ingenpunktum)? Takk på forhånd Endret 6. februar 2008 av jonasfd
steingrim Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Noen ider til hva som bær stå i (textBox1.Text = ingenpunktum)? Jeg tipper du leter etter String.Contains-metoden. "123,456".Contains(",") => true Det kan være en fordel å lære seg å slå opp i API-doc.
jonasfd Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Takk takk den gjorde susen leste apien men fant ikke den der
Manfred Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Uansett så skriver du ikke textBox1.Text = textBox1.Text + ","; Du skriver: textBox1.Text += ",";
jonasfd Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 (endret) . Endret 12. februar 2008 av jonasfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå