Syncronautus Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Hei! Er det noen her som har prøvd spillet enda? Finner en del delte meninger på internet... Og er det måndtlig avgift? Mvh. Syncronautus http://www.burningsea.com/page/home
jvik Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=503623 Spillet får fem av VG.
Svinat Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Ja, det er månedlig avgift. Er vel 14,95$ som tilsvarer 81nok.
Konamixx Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jeg kjøpte det og prøvde det. Falt ikke helt inn i min smak. båtkjøringen var helt grei,selv om jeg til tider følte at kampene var litt "trege". Er vel mye taktikk inne i bildet der, men var ikke allverden. Landkrabbinga var dessuten horribel. Lagget som pokker og slossingen var helt ræva. Økonomidelen virket derimot gjennomført, men for min del ble det mer negativt enn positivt og jeg ble fort lei.
Licht Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Spilte i den betaen som var en uke eller to før release - spillet er ikke godt nok til at jeg ville ha betalt 80 kroner måneden for det. On the plus side ... Veldig god spillerbasert økonomi, med minimal innblanding fra produsentene. Seiling av skip og kamp mellom skip fungerer godt, og er god underholdning. Det som gjør at spillet ikke er verdt det for min del, er at alt som foregår på land (særlig sverdkamper) virker sånn omtrent halvveis gjennomført, og ganske ubehjelpelig i sammenlikning med alle andre MMO-er. Og man befinner seg på land såpass ofte at dette trekker ned hele spillopplevelsen ganske mye. Endret 6. februar 2008 av Zealuu
neoman Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Stiller gjerne mine egene spørsmål i Samme tråd. 1 hvor lang tid tar det å levle sammenlignet med foreksempel wow, tenker gjenomsnittelig. 2 foregår meste parten av spillet på vann eller til lands? hvor oppholder liksom spillere generelt seg. 3 Syns grafikken så dårligere ut en wow på en del bilder, er den det? 4 må man aktivere credit card for å få tilgang til gratis månden? 5 har skjønt att du har valget mellom 3 land. men er det klasser også? det var det håper på svar: )
Sniken_123 Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 3 Syns grafikken så dårligere ut en wow på en del bilder, er den det? Syntest du virkelig det? Da må du ha sett noen dårlige bilder, grafikken på WoW suger jo
anro Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 3 Syns grafikken så dårligere ut en wow på en del bilder, er den det? Syntest du virkelig det? Da må du ha sett noen dårlige bilder, grafikken på WoW suger jo Grafikken på wow er slik den bør, blir litt feil med annen grafikk på WoW synes jeg. Spilte spillet to dager, så ble jeg lei av det. Det gikk ikke for nok for meg:P men igjen grafikken på spillet er bra. Fektingen på land er litt dårlig, på sjø derimot er det bra. Men for mye tenking og taktikk.
Sniken_123 Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Blir det feil med bedre grafikk? Så ting er best helt firkanta?
Rivfader Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg spiller pirat på Bonny serveren og koser meg med dette spillet. Ship-to-ship combat er knallbra, både PVP og PVE. Det er utrolig mye taktikk inne i bildet her. Crafting og økonomi er involverende og fullt av nyanser. PVP port contention er morsomt. Vi klarte nesten å ta New Orleans fra franskmennene på mandag. Eller, vi tapte stygt men vi klarte ihvertfall å få til en kamp Missions er bra skrevet, med interessante historier synes jeg. Det som ikke er så bra er avatar combat, dvs når du slåss med sverd og pistol. Det er klønete og ganske vanskelig selv om man etter hvert får kontroll på det. Jeg hopper rett og slett over en del avatar combat missions og går tilbake til de når jeg er høyere level og bare kan feie gjennom de. Byene du besøker føles noe "sterile" og flere av de er helt like. I tillegg er verden ganske liten.
ØysteinT Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Det er totalt 4 klasser. Som "national" har du 3 klasser å velge mellom: 1) Naval Officer - hovedsakelig tunet mot end-game og gruppekamper og slossing på lang avstand. De eneste som kan bruke "Ships of the Line" (ie store krigsskip) 2) Privateer - mer solo-basert combat 3) Freetrader - hovedfokus på handel og har mulighet til å handle i fiendens havner og auksjonshus Og så har du 4) Pirates. Basert rundt konseptet at du kan har mulighet til å kapre skip og bruke disse. Vil vel si at kanskje 1/3-1/4 av missions er landcombat, resten er på sjøen. Økonomien i spillet er som nevnt 100% spiller-drevet. Øystein
Snipershot Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Blir det feil med bedre grafikk? Så ting er best helt firkanta? Det blir et spørsmål om hvordan du definerer bra grafikk. WoW grafikken er smak og behag.
Svinat Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Er det noen som har satt seg ordentlig inn i markedet? Er det som virker mest interessant for min del, og så sjøkampene så klart. Får se om jeg kjøper det etter hvert.
neoman Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 (endret) takk for svar, men har ett par spørsmål til, syns dette spillet ser veldig intresant ut mulig jeg kjøper. 1 har skjønt att du ikke kan gå rundt på skipet ditt med avatar, noe som ikek gjør meg så mye, men når du foreksempel seiler på sjøen, og ser på skipet ditt fra diverse vinkler, ser du da på ett manskapp med unikt utsende? eller bare ett tomt seilende skip? og ser man manskapets til fienden sitt skip? kanoner som skyter og dette for å få en realistisk opplevelse. og når det kommer til manskap om de synes, har de alle ulikt utsende? vel ikke alle like i alle fall? foreksempel kanonmenn ett utsende, gevær menn ett utsende osv? eller ganske random utsende på alle? 2 har skjønt det er engelskmenn,franske og spanske og pirater Åsen er balansens mellom disse sidene? kan jeg som pirat-spanjol bli kjent med engelskmenn? eller er jeg tvingt til en side? 3 er all kamp til sjøs mot menneske styrte skip? eller sloss man også mot fiendlige maskinstyrte skip fort osv? om noen svarer på dette vet jeg egentlig alt jeg lurer på, har lest en del anmeldelser-på forum men fikk ikke svar på nok av det jeg lurte på. Endret 7. februar 2008 av neoman
Kanius Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Spilte det i betaen, og gledet meg sykt helt til jeg prøvde det. Det var morsomt til å begynne med, men det er begrenset hvor moro man kan ha det bare ved å se hvor raskt man kan seile fra ene siden av verden til den andre. Jeg ville gitt det terningkast 2.
Bulletus Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 http://www.gamespot.com/pc/rpg/piratesofth...=hotslot;yousay Jeg titter veldig ofte på user-critics på gamespot når jeg ser etter spill -spillernes egne erfaringer. Jeg stoler ikke på anmeldere generellt , er en noiia jeg har .
Konamixx Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 takk for svar, men har ett par spørsmål til, syns dette spillet ser veldig intresant ut mulig jeg kjøper. 1 har skjønt att du ikke kan gå rundt på skipet ditt med avatar, noe som ikek gjør meg så mye, men når du foreksempel seiler på sjøen, og ser på skipet ditt fra diverse vinkler, ser du da på ett manskapp med unikt utsende? eller bare ett tomt seilende skip? og ser man manskapets til fienden sitt skip? kanoner som skyter og dette for å få en realistisk opplevelse. og når det kommer til manskap om de synes, har de alle ulikt utsende? vel ikke alle like i alle fall? foreksempel kanonmenn ett utsende, gevær menn ett utsende osv? eller ganske random utsende på alle? 2 har skjønt det er engelskmenn,franske og spanske og pirater Åsen er balansens mellom disse sidene? kan jeg som pirat-spanjol bli kjent med engelskmenn? eller er jeg tvingt til en side? 3 er all kamp til sjøs mot menneske styrte skip? eller sloss man også mot fiendlige maskinstyrte skip fort osv? om noen svarer på dette vet jeg egentlig alt jeg lurer på, har lest en del anmeldelser-på forum men fikk ikke svar på nok av det jeg lurte på. 1) Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men man kan vel ikke zoome helt inn slik at man ser folket på dekk? Kan ikke si at jeg bevisst prøvde det, da jeg heller ville ha oversikt over havområdet rundt meg. Du kan styre avataren på båten, men dette er kun når du border et skip. da blir dekket en slagmark og du må bekjempe skipets kaptein + mannskap. 2) På den europeiske serveren var det svært mye engelskmenn iværtfall og minst spanjoler. Du velger ikke å bli Pirat-spanjol. Pirater er en egen "rase", slik som også engelskmenn,franskmenn og spanjoler. Såvidt jeg vet har ikke pirater samme mulighet til å drive med produksjon som den andre nasjonene. Du er bundet til en side når du først har valgt det. Du kan faktisk kun ha karakterer på en side. Hvis du lager deg en spanjol kan du ikke lage deg en pirat alt. 3) Du sloss også mot NPC'er noe det åpne hav har ganske mye av. Du kan kun delta i kamper mot mennesker i PvP-soner. Disse sonene flyttes etterhvert som folk skaper uro i byer (slik at de kan overtas av andre nasjoner). Håper disse svarene kan hjelpe:)
Rivfader Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 1) Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men man kan vel ikke zoome helt inn slik at man ser folket på dekk? Kan ikke si at jeg bevisst prøvde det, da jeg heller ville ha oversikt over havområdet rundt meg. Du kan styre avataren på båten, men dette er kun når du border et skip. da blir dekket en slagmark og du må bekjempe skipets kaptein + mannskap. I kamp kan du fint zoome inn slik at du ser mannskapet, pluss din egen karakter som står bak roret. Mannskapet klatrer rundt og hever/senker seil når du forandrer fart, lader og fyrer av kanoner, holder utkikk etc. Avhengig av hva du har skrudd på i options kan du også se mannskapet på fiendebåter når de er nærme nok.
neoman Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 FAntastisk : ) fikk akuratt de svarene jeg hadde håpet på, blir kjøp så snart det kommer i butikkene ja takker for svar.
Xzii Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Nettopp mottat spillet i posten. ER forkjøla og lurer på om jeg skal ut og drikke den bort og få en hard dag på jobb i morra, eller om jeg bare skal kose meg med spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå