John Keats Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Gi Holy Paladins noe mer beskyttelse mot CC og Mana Burn så vi bli attraktive som healers i 2v2 og 3v3 skal ikke bare gi dem en bouble som varer i 5 min da? CC får du leve med som alle andre healers må, samme gjelder mana burn QTF. : / Ikke snakk om ting dere ikke har peiling på. Paladins er nødt til å bruke casting-time heals, og er veldig mottakelige til CC. "CC får du leve med som alle andre healers må" hvilke andre healers? Druids kan så og si ikke CC'es og de har kun HOT's å heale med som gjør at du ikke kan counterspelle eller silence druiden effektivt. Prester har både shield, renew og PoM. Shamans har også en del issues i arena som healers, men ikke kom å si at paladins er fine.
Ajaco Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Ikke snakk om ting dere ikke har peiling på. Paladins er nødt til å bruke casting-time heals, og er veldig mottakelige til CC. "CC får du leve med som alle andre healers må" hvilke andre healers? Druids kan så og si ikke CC'es og de har kun HOT's å heale med som gjør at du ikke kan counterspelle eller silence druiden effektivt. Prester har både shield, renew og PoM. Shamans har også en del issues i arena som healers, men ikke kom å si at paladins er fine. Ganske enig her, men nå det er sagt så må jeg si at blessing of sacrifice er et alternativ til å ungå CC for paladins. Men jeg er også enig at pala sliter hvis det er en mage på det andre teamet, BAM cunterspell og ditt team mangler en healer for 8 sek, den er ganske kjip som paladin. Men alle classes har sine svakheter, selv spiller jeg rogue / mage i 2v2, og hvis jeg da får tak i druiden mens han er i caster form, cat eller travelform er han ganske død, siden han har mindre armor enn alle andre healers da. Det med at druids har hots kan tolkes både negativt og positivt, hvis du har en elemental eller enhancement shaman på deg som er flittig på purge så har du nok et lite problem som druid. Men det at pala trenger en boost i arena er jeg enig i, de er litt for sensitive når det kommer til dispelling av blessingene dems(Freedom og sacrifice), og sheep. Dessuten har jo mass dispell kommet, så hvis man spiller mot en god priest har man også et problem. ------- Uansett, jeg er vel ikke den eneste som er lei av å møte de samme populære comboene, og miste 15 rating hver gang? Selv er jeg møkk lei av alt som heter druid i 2v2, og jeg synes at blizzard skal gjøre slik at litt av ratingen du får varierer etter comboen du spiller. Så hvis du spiller druid/warrior i 2v2, så får du mindre rating enn hvis du hadde spilt warrior/rogue og vunnet mot samme teamet, siden warrior/druid er en så populær combo. Med dette hadde ikke blizzard å balansere classes så mye, de balanserer setups, så de som spiller "overpowered"/populære combos får mindre poeng per win en de som ikke gjør det. Håper dere forsto hva jeg mente med det siste der, hvis det er noe du misforsto så bare quote meg og spør Endret 17. februar 2008 av Ajaco
M@R7!N Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Druid død hvis du får han i caster? Mer squishy enn andre healers? Tja, Barkskin pluss hots gjør han seigere enn de fleste. Dårlig geara druids dør fort, det er jeg enig i.
Lycantrophe Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Rogue vs. caster-form druid, er vel det han tenker på.
Ajaco Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Ja, glemte å si at jeg er rogue. Så jeg får han stunlocket, og da kan magen også få in shatter combo, then will the cow hit the floor!
M@R7!N Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Ja, de er fortsatt seige 20% dmgreduction fra barkskin alone. Hvis du mener 2on1, ja da er det forståelig Endret 17. februar 2008 av M@R7!N
Ajaco Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 2 mot 1 og 2 mot 1, druiden spiller som regel med druid, hunter eller warrior. Noe som kan gjøre ting litt mer komplisert, men hvis alt går vår vei _bør_ druiden dø. Men de er seige å drepe.
Del1 Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Warlock sin Corruption burde bli instant uten talents
Tr0buff Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Skaffe flere ansatte så det ikke tar 3 uker før acc'en din åpner, etter du har rapportert at du er scamma?
Ajaco Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Warlock sin Corruption burde bli instant uten talents Bare gjør så warlocks kan soloe 5v5, så vi slipper sytingen til den mest overpowerede classen. Men de vil vel soloe illidan og da tenker jeg.
Del1 Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 ok, jeg bare sa det jeg mente du trenger ikke begynne å bitche om det...
Stoop kid Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 (endret) Warlocks er ikke såå imba lenger, spesielt ikke etter populariteten til double melee-teams. 2 på locken, 2 på pettet, eller split dps, og en hvilken som helst healer kommer til å slite. Druids er veldig mottakelige for fears da, dersom man får dem inn i LoSen lenge nok. Stun + shatter combo med mage-partner, fear-stun-fear med warlock-partner. Ulempen er jo at man må ha 2 dps for å klare dette, og fordi det er vanskelig å være stabilt gode som 2 dps i 2v2 så er det bedre å gå over til 3v3/5v5 om man sliter med druids. Joda, druids er gode i 3v3 også, men man føler seg ikke maktesløs som man kan gjøre noen ganger i 2v2. Endret 18. februar 2008 av Quicko
Ajaco Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Og en warlock med 13k HP, 450 resi og 1000 spelldamage, tåler mye, gjør mye skade, og healer mye (ca. 500 HP per drain life tic) Dessuten har warlocks spell lock, som gjør at man kan silence mens man er CC'et. Warlocks har dain mana, som lar deg draine mana fra en som er sheepet - noe ikke priest kan gjøre. Warlocks har soul link, pettet dems har masse magical resist, den spiser buffs, har interupt, og paranoia. Warlock har fel armor, så hvis du spell reflecter drain life så healer han seg selv. Det man bør gjøre med warlocks er å plasere soullink nederst i demo treet Heller booste affliction og destruction. Er SL/SL locks jeg er sur på.
Overguard Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Venter bare på at locks skal få AoE drain life, AoE death coil eller noe i den duren.
Dwagon Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Synes det er morro at alle enda klager på warlocks... hva med å heller fokusere energien på å finne måter å slå de på? hvis vi er så forbanna OP, bør ikke det anses som en "skillup" om en "underpowered" klasse tar oss? og instant corruption er jo gold for pve da warlocks er tvunget inn i destruction for pve endgame (t5-t6) jeg har som dere sikkert har skjønt til nå en warlock som main... som jeg bruker i pve. har ikke en gang vurdert pvp med den enda gidder liksom ikke.
Del1 Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Og en warlock med 13k HP, 450 resi og 1000 spelldamage, tåler mye, gjør mye skade, og healer mye (ca. 500 HP per drain life tic) Dessuten har warlocks spell lock, som gjør at man kan silence mens man er CC'et. Warlocks har dain mana, som lar deg draine mana fra en som er sheepet - noe ikke priest kan gjøre. Warlocks har soul link, pettet dems har masse magical resist, den spiser buffs, har interupt, og paranoia. Warlock har fel armor, så hvis du spell reflecter drain life så healer han seg selv. Det man bør gjøre med warlocks er å plasere soullink nederst i demo treet Heller booste affliction og destruction. Er SL/SL locks jeg er sur på. Du er en rogue du burde lett ta warlocks i hvert fall nå...
neoman Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Som 70 night elf hunter selv, 400 ressi, litt under 12 k HP og 1.8 k AP selb buffed ville jeg si hunter er den mest imba klassen, høy dps som bare det, pet som tanker, tar alle 1 on 1. selvom jeg bare har honor gear, og 1 vengeful slår jeg ofte full vengeful locks uten problemer, noe jeg garantert ikke ville klart med min mage som er litt dårligere geara.Har også en 70 druid og kan med hånda på hjertet si att hunter er overpowra som bare det, vel uansett, hunter og lock er klassene jeg mener trenger mest nerf balance droods-enchantments shamans trenger buff som bare det. dette er selvfølgelig bare mine meninger.
Sink Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Synes det er morro at alle enda klager på warlocks... hva med å heller fokusere energien på å finne måter å slå de på? hvis vi er så forbanna OP, bør ikke det anses som en "skillup" om en "underpowered" klasse tar oss? og instant corruption er jo gold for pve da warlocks er tvunget inn i destruction for pve endgame (t5-t6) jeg har som dere sikkert har skjønt til nå en warlock som main... som jeg bruker i pve. har ikke en gang vurdert pvp med den enda gidder liksom ikke. alle respeccer pve->pvp eller omvendt etter hva dem skal leke som da :|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå