Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Har du engelsk skrivedag med temaet bridges? I så fall sjekk her.


Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg engelsk skrivedag med temaet bridges. Har skaffet oppgavene og scannet de på PC-en og har nå lagd en zip fil :) . Så hvis du har samme skrivedag er det bare å laste ned ;) .

 

Vanligvis har man bare to dager på å forberede seg, men her er linken til øvningsdelen så kansje får du bedre tid. Link: http://eksamen.udir.no/eksempel/H07/eng/

 

EDIT: La link til forberedelses sia.

 

Last ned den nederste siden den er mer oversiktelig.

Engelsk_skrivedag_oppgaver.zip

Engelsk_skrivedag_oppgaver.pdf

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der er da ingen hemmelighet. Temaet var eksamen for i fjor, og vi hadde det til tentamen i forrige semester. Forberedelsessiden og oppgavene ligger begge ute på nett.

Jaja, viste det ikke selv. Kansje noen andre heller ikke gjør det her så da kan det være fint at andre kansje får nytte av oppgavene :) .

Lenke til kommentar
btw, har du noen tips hva jeg burde lese mest. Du har tross alt gjennomført den ! :p

Du har jo oppgavene så da ser du jo selv hva som bør leses mest. Selv leste jeg ikke en drit siden jeg hadde glemt av skrivedagen :p .

 

Å. Jeg husker vi hadde den som eksamen før jul. innmari kjedelig tekst... broer!

men den er ikke så vanskelig.

Ganske kjedelig emne ja.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva er straffen for å dele denne med hele klassen på msn? :ph34r:

Har ikke blitt tatt :) .

 

Me either...

 

Forøvrig loka oppgaver, selv læreren var var enig det. Tenker spesielt på task 1, "start your 2nd paragraph with: The text i liked best...", men det gikk overraskende bra. Kjekt med et par utskrifter fra Wikipedia når man skal skrive artikkel. Notater sådan, jeg juksa ikke.

Lenke til kommentar
Hva er straffen for å dele denne med hele klassen på msn? :ph34r:

Har ikke blitt tatt :) .

 

Me either...

 

Forøvrig loka oppgaver, selv læreren var var enig det. Tenker spesielt på task 1, "start your 2nd paragraph with: The text i liked best...", men det gikk overraskende bra. Kjekt med et par utskrifter fra Wikipedia når man skal skrive artikkel. Notater sådan, jeg juksa ikke.

 

 

Kan du si hva oppgavene er eller går det ann å finne de på nettet? har forberedelsesdelen.. men bare lurer på oppgavene (A)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...