Gå til innhold

iw3mp.exe har et problem og må lukkes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der et mikrofon problem. Enten er pluggen blitt ødelagt, eller er dårlig kobling.

 

Test med en annen mikrofon eller noe. I verste tilfelle er det selve mic inngangen som er ødelagt.

 

 

Leste også at det kan være 169.21 driverene til nvidia.

 

 

Så pass på at skjerkort driveren er oppdatert, også lydkort drivere.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Det der et mikrofon problem. Enten er pluggen blitt ødelagt, eller er dårlig kobling.

 

Test med en annen mikrofon eller noe. I verste tilfelle er det selve mic inngangen som er ødelagt.

 

 

Leste også at det kan være 169.21 driverene til nvidia.

 

 

Så pass på at skjermkort driveren er oppdatert, også lydkort drivere.

 

fremdeles ingen lykke, tror nok heller det er skjermkortet (nvidia)

jeg har ett annet kort liggenes her: ATI Radeon 9600 XT 256mb

tror du at det klarer å kjøre spillet med lav resolution, eller er det ikkenoe vits å prøve engang ?

Lenke til kommentar

Jeg googlet, og der kommer det frem bare lykort og skjermkort.

 

Mulig du må nedgradere driveren til skjermkortet? Jeg leste at noen Nvidia folk gjorde det, og det hjalp (ja jeg fikk med meg du har ATI, nedgrader den da).

 

Fyller det med ATI driver i selve spillets disc test den ut.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Jeg googlet, og der kommer det frem bare lykort og skjermkort.

 

Mulig du må nedgradere driveren til skjermkortet? Jeg leste at noen Nvidia folk gjorde det, og det hjalp (ja jeg fikk med meg du har ATI, nedgrader den da).

 

Fyller det med ATI driver i selve spillets disc test den ut.

 

 

Er dette et lovlig kjøpt spill, eller et ulovlig nedlastet spill?

Bilde i signatur er ikke lov forresten.

 

Følger ikke med noen drivere.. men jeg skal bytte til ATI kortet etterpå å teste om det funker.

 

Spillet er orginalt, prøvd å reinstallere

Lenke til kommentar
Har du oppe x-fire eller noe sånnt ?:)

Cod 4 i alle fall hos meg klikker hvis jeg skifter settings når jeg har x-fire oppe ;)

 

jeg prøvde uten xfire nå

da fikk jeg faktisk ikke det samme problemet, denne gangen fikk jeg directx error

Utennavn.jpg

 

jeg skjekka dxdiag akkurat, og jeg har altså directx 9c

Lenke til kommentar
Det er ikke for dårlig pc. Men. Last ned og innstaler eldre drivere enn det du har til skjermkortet ditt. Også skrur du av maskinen helt. Og skrur den på.

 

Jeg trengte bare å skru av og på maskina så funket det!

 

har litt problemer med å finne eldre drivere : O

 

edit: jeg har ATI Radeon 9600 xt / X1050 Series

Endret av ito
Lenke til kommentar

fant noe på google som kanskje fikser problemet mitt, poster det under her i tilfelle noen andre har problemer med radeon 9600xt drivere

 

 

Hi,

Download this tool for cleaning your system of stray drivers that may be causing conflicts.

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745

Also download these drivers, unless you already have them...

http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html

 

Uninstall all your ATI drivers and Catalyst Programs using Add/Remove Programs in Control Panel.

Stay in Control Panel and go to System> Hardware> Device Manager, and uninstall your video card by right-clicking it's name and choosing uninstall. Do not choose delete.

Restart and when windows asks to find and install drivers, press cancel.

 

Now run the program you have downloaded...Driver Cleaner...and have it clean all ATI and then nVidia drivers from your system.

Restart and install fresh drivers.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

jeg har samme problem. singleplayer funker, men iw3mp.exe crasher når jeg prøver å kjøre multiplayer. tydeligvis ett kjent problem for jeg finner noen som skriver om det overalt, men ikke en tøddel om løsninger. rart at singleplayer virker, men ikke MP. det er jo akkurat samme spillet ellers.

jeg har steam versjon forresten.

 

hw er 2 gb ram, amd phenom ett eller anna firekjerners rakkel, vista 64 bit, og radeon 4870 i crossfire. sounblaster extreme ett eller anna lydkort (som aldri har virket), og realtek integrert lydkort (som har vært disablet i bios, og soundblasteren virka ikke likevel).

 

har lurt litt på om dette dobbel lydkort oppsettet har vært grobunn for problemet siden mange spekulerer i at iw3mp.exe feilen har med lydkortet å gjøre. men jeg har prøvd å deaktivere dem begge, en og en, og begge samtidig, uten hell.

 

dere for laste ned cod4 på piratebay og spille igjennom singlepalyer, for det er ett konge spill.

men jeg oppfordrer ingen til å støtte utviklere som slipper halvferdige spill ut på markedet, enten det er bugs eller spill som ikke virker, som dette.

dette ekskluderer selvsagt hele EA. aldri kjøp EA spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...