Gå til innhold

Sniktitt på Dark Sector (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venter på denne,bare håper at gameplay blir like bra som det ser ut,kjøper meg vel PS3 rundt mars/april,mange godbitter og skaffe seg rundt det tiden.

Skrevet

Har tro på dette spillet og er det første av gobitene som kommer som jeg venter på. Spesial våpenet til Hayden ser spektakulært ut og gleder meg stort til å herje vilt med det :cool:

Skrevet (endret)

Sverdninjaboomerang som man kan kaste på folk i slow-mo? :thumbup: Tror og håper denne tittelen kommer til å overaske litt.

EDIT: Faen da, Leif.

Endret av E-wok
Skrevet

"og en egenskap der du kan lade våpenet med is, elektrisitet og flammer. Sistnevnte er spesielt interessant, for her kan du bruke våpenet til å løse en rekke mindre gåter. Et eksempel her er når du støter på Jackal, en vandrende stridsvogn det nærmest er umulig å slå. Alt du trenger å gjøre er å lade ninjastjernen på en sikringsboks"

Sistnevnte som i flammer og du kan deretter lade stjernen på en sikringsboks?:S Tror du mener elektrisitet:)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

håper det kommer en demo, for jeg er veldig usikker på denne titelen.

Skrevet
– Egentlig skulle Dark Sector være et science fiction-spill i rommet, der alle Haydens krefter kom fra en spesiell romdrakt. Etter litt testing med fokusgrupper fant vi ut at den settingen ikke var veldig populær.

Hmmmmm.... Jeg mener å hørt en eller annen hype om et ganske nytt spill hvor man også skulle få krefter fra en slags drakt. :hmm:

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

du tenker kanskje på Dead Space?

Skrevet
"og en egenskap der du kan lade våpenet med is, elektrisitet og flammer. Sistnevnte er spesielt interessant, for her kan du bruke våpenet til å løse en rekke mindre gåter. Et eksempel her er når du støter på Jackal, en vandrende stridsvogn det nærmest er umulig å slå. Alt du trenger å gjøre er å lade ninjastjernen på en sikringsboks"

Sistnevnte som i flammer og du kan deretter lade stjernen på en sikringsboks?:S Tror du mener elektrisitet:)

Dårlig presisert av meg. Mente å vise til egenskapen generelt, ikke flammer spesielt.

Har rettet opp nå. Takker.

Skrevet

Jeg har endelig klart å sette fingern på hva som gjør at jeg syns dette spillet virker røtent. Det kombinasjonen av RE4/GeoW med Ty the Tasmanian Tiger som ikke stemmer. Den funksjonaliteten med å løse puzzles med flammebomerang osv. passet veldig bra inn i et cartoonish spill som Ty, men det gir bare ikke mening når det blandes med seriøse RE4 og macho Gears... :dontgetit: Da blir det bare dumt.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...