NikkaYoichi Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Finnes forskjellige addons som markerer på kartet ditt hvor du har plukket herbs, funnet forskjellige "gruver" osv. Gatherer er vel en av dem. Hvis du ikke ønsker eller finner en slik addon så kan du benytte deg av www.wowmap.com.
Skogslik Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 takk for addons tipsene men er det noe vits i og legge ut stacks med herbs på AH viss det er mye der fra før? og hvor mye koster det og legge det ut?
Kristian A.G. Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 (endret) en annen fin fin addon for å vise blomster er Cartographer og denne tilleggs pluginen Cartographer_Herbalism dette er de nyeste versjonene pr i dag, de oppdatere seg hele tiden, så det beste er jo å hente addonene her: files.wowace.com det finnes også mange andre plugins til Cartographer, inkl. den jeg bruker mest: Cartographer_Mining prisen på AH sin deposit varier utifra verdien på itemen du legger ut og perioden (12, 24 eller 48 timer) du velger, men du ser denne summen før du godkjenner selve auksjonen Endret 7. februar 2008 av Kristian A.G.
Skogslik Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Har vert og frept de trærne i skettis nå, tar dem uten noe problem og uten og miste hp som frost mage dropper ganske naice med motes of life og anndre herbs
Musty Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 herbalism er genialt til moneymaking, fordi det er et "umettelig marked". Det jeg mener er at folk bruker de til consumables, og når de har brukt dem er de oppbrukt og de trenger nye. ta for eksempel blacksmithing, når man først lager en chest til noen, så har han den chesten, og trenger ikke en ny en før han evt levler opp, og når man først er 70 er ikke det lenger en mulighet. Potions og elixirer derimot blir bare brukt i toppen 2 timer om gangen, og så trenger man en ny.
Skogslik Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 får ikkje solgt herbsa mine eg, bare fel lotusene, dem får eg mye for. men slik som mana thistle,netherbloom og slikt er det ingen som vill ha
NikkaYoichi Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 får ikkje solgt herbsa mine eg, bare fel lotusene, dem får eg mye for.men slik som mana thistle,netherbloom og slikt er det ingen som vill ha Det er veldig rart. Jeg bruker flask of pure death hele tiden, her trenger man mana thistle 3 stk. per flaske faktisk, så det burde ikke være noe problem å få solgt det. Når det gjelder netherbloom så brukes jo den i super healing pots, så skulle ikke være noe problem å bli kvitt de heller. Har du en som lager pots i guilden så kan du jo heller gi mats til h*n slik at de kan lage pots for deg, så slipper du å selge mats for å kjøpe deg pots etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå