Gordon Growth Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jepp, tittelen sier alt! Jeg har prøvd movie maker, men det programmet godtar ikke filtypen. :/ Så, ja, noen bra programmer å anbefale? Det er snakk om å redigere et lite filmklipp 90 grader. takk... Endret 4. februar 2008 av Glassmesteren
KnightFal Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Prøv www.videospin.com Lett utgave av studio 11 fra Pinnacle. Free Jepp, tittelen sier alt! Jeg har prøvd movie maker, men det programmet godtar ikke filtypen. :/ Så, ja, noen bra programmer å anbefale? Det er snakk om å redigere et lite filmklipp 90 grader. takk...
Gordon Growth Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Prøv www.videospin.comLett utgave av studio 11 fra Pinnacle. Free Hvor går jeg for å rotere det da?
geir__hk Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Prøv www.videospin.comLett utgave av studio 11 fra Pinnacle. Free Eneste minuset ser ut til å være dette: Installation requires internet connection. It can take from 5 to 30 minutes depending on download speed. Altså lar det seg ikke gjøre å installere på en maskin som IKKE er tilkoblet internett. Noen som vet om en omvei rundt problemet? Typisk finne url eller fil(ene) som download-programmet laster ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå