Gå til innhold

Wing Commander serien + andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

sukk.. jeg savner denne gode serien, prøvd å kjøpt/lastet ned en rekke wing commander spill, selv med dosbox så lar ikke disse spillene kjøres på en windows pc. kommer bare feilmeldinger.. anyway.. tilbake til serien.. ble litt innspirert av X3 spillet man hadde en omtale av på forsiden av gamer.no

noen som vet av planer for nye wing commander spill eller lignende?

best var nr 4 tror jeg. da kilrathiene teama med den ene siden av menneskene :) maniac var med, har fortsatt hans rop klistret i hjernen min.

freelancer er også et jævli bra spill :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker godt disse spillene selv og jeg har nesten alle orginalt selv. Savner virkelig den følelsen da jeg startet opp WC for første gang (eneren) og så den fantastiske grafikken!! :mrgreen:

Det var ikke noe multiplayer i den tiden så jeg og kompisen min fikset det selv. Jeg var pilot og han var navigatør. Det vil si at han styrte keybordet....hehe. Hadde det veldig mye moro med det:)

Wing Commander 6 og 7 ble begge kansellert i likhet med privateer 3 :(

http://en.wikipedia.org/wiki/Wing_Commander_(franchise)

Jeg forsøkte X3 jeg også, men jeg ble aldri helt fortrollig med interfacen og hva i huleste jeg egentlig skulle gjøre. Veldig synd egentlige ettersom det virket utrolig kult bare jeg hadde fått det til....hehe

Skrevet

X3: Reunion er et bra spill. Jeg har spillet selv og har maye morro med det. Det kan være litt tregt og vanskelig å komme inn til og begynne med men når man får teken på det så er det et suverent space-sim/strategispill. Man kan jo kjøpe/kapre/lage seg en stor flåte med skip og eie sine egne romstasjoner og mye mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...