Gå til innhold

Ny bruker i BF 2142?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg låner BF 2142 av en venn oen han har glemt passordet og emailen og brukernavn til brukeren og jeg lurer på hvordan kan jeg lage en ny en jeg trykker på create new acount men får opp error

Så jeg vill vite hvordan jeg skal lage en ny bruker

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet
Jeg mekket sammen en konto med en tulle-epostadresse. Fungerte flott.

Tror du har tatt litt feil av problemet mitt

Jeg kan ikke lage en ny ffs har allarede en man kan ikke lage en ny og heller ikke spille på den gamle for jeg husker ikke passordet :realmad:

Skrevet

Jeg kan ikke lage en ny ffs har allarede en man kan ikke lage en ny og heller ikke spille på den gamle for jeg husker ikke passordet :realmad:

Putt inn ett og annet punktum i setningen så blir teksten enklere å tolke.

Anywho.. Du sier du får "error" når skal lage en ny account. Det hadde vært latterlig kjekt om du kanskje kunne beskrive denne feilmeldingen du får, eventuelt tatt et skjermskudd.

Skrevet (endret)

Det står vel "a password for that email does exist" når du skal lage en ny en? har jeg rett? jeg prøvde mange av de forskellige emailene mine men ingen av dem virket :/

Edit: På BF2 :)

Endret av BattleField Gamer
Skrevet (endret)

Putt inn ett og annet punktum i setningen så blir teksten enklere å tolke.

Anywho.. Du sier du får "error" når skal lage en ny account. Det hadde vært latterlig kjekt om du kanskje kunne beskrive denne feilmeldingen du får, eventuelt tatt et skjermskudd.

Her er et bilde.

BF_2142.bmp

Jeg skal prøve å forklare problemet litt bedre : Jeg har en gammel bruker som jeg lagde med en tulle e-mail som jeg har glemt passordet til. Så jeg vil lage en ny men det går ikke pga. Den feilen på bildet.

Edit: så problemet er egentlig bare å slette den gamle.......

Endret av head_hunter
Skrevet

Hvis du har rota bort den første kontoen din, og ikke har registrert den på en "gyldig" epost adresse, så skal du bare putte spillet i søppla.

Kjøpte dette spillet brukt, hvor første eier hadde registrert seg. Etter mye om og men fant jeg ut at jeg MÅTTE ha brukerkontoen hans for å kunne bruke spillet.

EA er litt paranoide på akkurat dette området, så å opprette en "tulle" epost er som å hive spillet rett i søppla fra første dag.

Lykke til med kjøp av nytt spill.

Skrevet
Hvis du har rota bort den første kontoen din, og ikke har registrert den på en "gyldig" epost adresse, så skal du bare putte spillet i søppla.

Kjøpte dette spillet brukt, hvor første eier hadde registrert seg. Etter mye om og men fant jeg ut at jeg MÅTTE ha brukerkontoen hans for å kunne bruke spillet.

EA er litt paranoide på akkurat dette området, så å opprette en "tulle" epost er som å hive spillet rett i søppla fra første dag.

Lykke til med kjøp av nytt spill.

Tror jeg skal skifte trad navnet til "EA suger" og lage dette til en klage tråd :mad:

Men det var dumt at jeg må hive spillet da :thumbdown: ....... Ja ja, sånt kjer :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...