Akidon Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Kommer gjerne flere turneringer. Vi må bare få somlet oss til å gjøre ferdig denne. Er i bunn og grunn en liten cup vi har mekket her på forumet.
zeox Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Skrevet 29. mars 2008 Blir muligens en til fra meg hvertfall. litt bedre organisert da, da dette var en "spur of the moment" greie.
zeox Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 har bare vært en turnering, og har ikke fått inn noen resultater enda :S
Akidon Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Noen som vet hvordan man kan få tak i psilver? Msn eller noe sånt...
NorvegianDad Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 det begynne å døye dette her,skal vi ta de siste kampene snart? Jeg har tid fredag og lørdag kveld. Hva sier dere aki og psilver`?
NorvegianDad Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Er du klar foe en kamp ikveld psilveR? Trenger ikke ta alle på en kveld ,men at vi får begynt hvertfall. send meg en mld på skype så får jeg det med meg. Bruker navn på skype er "bacardikillah" Hadde vært fint om vi kunne ta decideren våres ikvled akidon.
NorvegianDad Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 okey,oppdatering: Einherjar-Akidon 2-1 replays kommer,tror det er litt dårlig med replays..jeg har den siste hvertfall. 'Endleig fått meg autosave replays"!"
NorvegianDad Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 (endret) Jevla mine drit miner. hahahahahahaha Endret 20. april 2008 av BacardiKillah
zeox Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 skal prøve å få lastet opp de replayene som jeg har fått til nå på min egen side i løpet av dagen. hvis Psilver ikke viser seg snart blir vel einherjar den rette vinner her.
NorvegianDad Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Håper virkelig han dukker opp,er det ingen her som kjenner han da?
zeox Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 ser ikke slik ut. har sendt et par pm'er, men ingen svar :S. replays kommer i morgen
psilveR Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Hvordan er det med deg psilver? BATTLE.NET, er jo der hele tida. /w Switch.PsilveR =)
psilveR Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Yo, trodde turneringa hadde dødd for 100 år siden.. Switch.PsilveR på bnet europe, er der litt for mye.. =)
NorvegianDad Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 ok,da kommer jeg inn og ser etter deg en dag senest helgen..skal jobbe noen lange dager denne uken,men er kansje tidlig ferdig imorgen.. Hvis ikke blir det vel helgen..
edahl Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Mulig denne tråden er helt død nå, men jeg skriver allikevel. For tiden spiller jeg mye med Sap (nesten hver dag). Vi er naboer og har trukket en kabel mellom hverandre :-P Men jeg begynner å få lyst på litt mer variert spill i tillegg til dette, uten å måtte spille random med annonsering av rase osv. Rett og slett få mulighet til å bli bedre sammen med en gruppe mennesker jeg spiller mye med, heller enn bare en. Så jeg lurte på om noen dedikerte spillere her i tråden ville være med å dra igang en liten klan, sette opp Hamachi, og spille litt med hverandre. Det krever jo at alle er på et visst nivå, og at de som ikke er det er villig til å bli bedre, ellers sitter vi der, men jeg tror det hadde vært gøy. Hvem er med på leken?
Akidon Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Fungere hamachi da? Har ikke fått det til de siste gangene jeg har prøvd. men går jo fint å spille på bnet stort sett.
zeox Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 sålenge man åpner de riktige portene funker bnet helt fint
Akidon Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Hehe nå ja zeox... Det har jeg gjort men det er noe som ødelegger alikevell. Jeg kan for eksempel hoste med 3 personer i ett game. men med 4 krasjer det. Og så er det jo den fantastiske IP krasjen som kommer av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå