MikeB Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har lastet ned en 30 dagers lisens på Sony Vegas studio 8, ser ut til å virke mye bedre enn Pinnacle ( ... som jeg har slitt med i månedsvis..). Uansett, har lastet inn råfilmen, kuttet opp filmen i klipp og fjernet det som skal. Nå står jeg igjen med mange småklipp. Men hvordan får jeg satt sammen disse klippene? Ja, jeg kan dra ett og ett klipp sammen, men det må vel finnes en kommando som limer sammen alle klippene i en jafs? eller..?
olsen_st Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Mener du å eksportere hele prosjektet til en filmfil? I såfall: Fil->Render as...
MikeB Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Nei, jeg mener ikke Render. Når jeg har kuttet opp råfilmen i Timeline og fjernet de klippene jeg ikke vil ha, da står jeg igjen med mange tomme områder på Timeline. Jeg ønsker deretter å trekke alle klippene sammen til en kontinuerlig sekvens, men så langt klarer jeg bare dette med å manualt dra klipp for klipp sammen. Veldig tungvindt, men jeg er sikker på at Vegas har en kommando for det. Men hvilken kommando ? ....
Seb784 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg sliter med dette selv. Noe jeg har begynt å gjøre er copy paste. Men har gjort det med et uhell selv noen ganger ved å holde Ctrl nede mens jeg drar det, eller noe.Prøv deg frem litt og kom med tilbakemelding om du får det til, jeg vil gjerne også vite det.
Torbjørn T. Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Trykk på F (Edit --> Post-Edit Ripple).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå