subarujusty Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 kjøpte the oc sesong 1 ,2,3,4 i kina når jeg var på tur, men så fant jeg ut at det ikke var norsk tekst på dem, er det noen som har norsk tekstfil, eller vet om en side som har det? har prøvd å søkt litt på google selv, men finner ikke noe. håper dere kan hjelpe meg. i nødsfall går det ant med svensk, men vær så snill dere som har norsk tekstfil, hjelp meg mvh ole
ole_marius Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 hvet ikke om jeg har lov til å si det men om du skal ha en tekst eventuelt norsk kan du søke på google etter norwegian subtitel og skal du ha teksten til å fungere må du bruke vlc media player
Torbjørn T. Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 skal du ha teksten til å fungere må du bruke vlc media playerNei, det må han ikkje, det er fleire andre avspelarar som kan lese undertekstar, deriblant SMPlayer og Media Player Classic. Med VobSub kan ein spele av undertekstar i Windows Media Player, om ein vil bruke den.
ole_marius Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 men jeg vil anbefale vlc, det er noe av det reneste avspilings programet du kan få etter de jeg har erfart og komentarer jeg har lest, og er usiker på om du kan gjøre underteksten tregere eller raskere med andre spillere en vlc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå