Gå til innhold

Har hørt at det er et program som kan styre bilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Yes... Nei, har du et navn på det magiske programmet ditt? :roll:

Nei,har ikke det,noen kompiser som snakker om dette "Fabelaktive" Produktet,det skal gå an i alle nye biler

Gjest medlem-82119
Skrevet (endret)

Det var vel endel i media for en tid tilbake om en som hadde laget et program som styrte bensintilførsel/tenning eller noe sånt ved at den kuttet forbruket ved tomgang og lignende.

Var visstnok lite å hente på det, såvidt jeg skjønte, og ikke noe å anbefale å legge inn for enhver..

Ellers har jeg hørt at det er mulig å aktivisere ulike funksjoner på enkelte biler.

Går en historie om en passasjer i en taxi i stavanger som lærte taxisjåføren å aktivisere ett ekstra gir i taxien.

Med andre ord ett ekstra girvalg.

Dette var visstnok disablet fra fabrikken men altså mulig å enable det med de riktige knappekombinasjonene.

Endret av medlem-82119
Skrevet (endret)

Jepp, flipp ned sirkringsboksen og trykk ctrl-alt-delete to ganger, sett inn ei linux live cd i cd-spilleren og boot opp linux. Kjør noen fancy kommandoer som sudo apt-get twinturbochargers så har du en hel masse hester ekstra!

Endret av JimL
Skrevet
Jepp, flipp ned sirkringsboksen og trykk ctrl-alt-delete to ganger, sett inn ei linux live cd i cd-spilleren og boot opp linux. Kjør noen fancy kommandoer som sudo apt-get twinturbochargers så har du en hel masse hester ekstra!

sudo apt-get install twinturbochargers ;)

Skrevet

Nye biler er så full av elektronikk at jeg ikke tviler på at noen biler kan fjernstyres, enten per default eller ved hjelp av noen smarte hacks. Men jeg tviler på at det finnes "et program" som kan fjernstyre bilen sånn uten videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...