Gå til innhold

kommer du til å forhåndsbestille Command And Counquer 3 Kane's Wrath?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde store forhåpninger til Command & Conquer 3, men dessverre gadd jeg ikke spille mer enn noen timer da jeg synes det var utrolig kjedelig. Og nei, kommer ikke til å kjøpe Kane's Wrath på tilbud engang. Synd, men sant. :( StarCraft 2, derimot... ;)

Gjest Slettet+130498
Skrevet

har ikke helt bestemt meg enda om hvilken plattform jeg skal ha den på... har både pc og 360 utgaven... siden 360 utgaven også skal komme som dl på 360 får jeg nøye meg med pc versjonen tenker jeg

Skrevet

Har noen noensinne spilt et RTS på konsoll med bra kontroller? Jeg bare spør siden jeg ikke skjønner vitsen med å i det hele tatt tenke "RTS på konsoll". Ideen er så dødfødt at jeg ikke engang tar i slike spill. Jeg prøvde demoen av "Batte for Middle-Earth 2" på xboks, men gav fort opp selv om det liksom har "perfekte kontroller" i følge mange.

RTS på Wii, derimot... Nå snakker vi kontroller å være stolte av. ;)

Gjest Slettet+130498
Skrevet

xbox versjonen er ikke så galen, det er vel egentlig bare en tillvenings sak, men ingenting kan slå tastatur og mus når det kommer til rts spill da

Skrevet

Jeg prøvde demoen på xboks, men kontrollene er så latterlig dårlige at jeg fort gav opp. Hvem gidder bla gjennom alle troppene for å finne den man vil ha når fienden stormer mot deg? Nei, la RTS og FPS få bli på PC der de hører hjemme.

Skrevet

Er ikke så sikker om jeg forhåndsbestiller, men kanskje. Men synes egentlig at det er litt waste å få tak i den pre-order versjonen, kjøpte c&c 3kane edition, og synes ikke det var noe spesielt med den. :ermm:

Når det gjelder RTS på konsoll, er jeg enig med thecrow77. At de i det hele tatt kom på ideen. :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...