eminem1 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 HeiHei Mener å ha lest på Gamer.no for en stund siden at det skulle komme ut noe ang spore... Det programme du bruker for å lage dine dyr skulle komme gratis og komme før spille kom Noen som veit om det har kommet?
JDB Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 (endret) HeiHei Mener å ha lest på Gamer.no for en stund siden at det skulle komme ut noe ang spore... Det programme du bruker for å lage dine dyr skulle komme gratis og komme før spille kom Noen som veit om det har kommet? *reklame slettet av moderator* Endret 11. mai 2008 av Aasgaard
Kharan Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Kommer i juni/juli, såvidt jeg vet. Gratisprogrammet har 25% av den totale mengdene muligheter for å mekke dine egne dyr/bygninger/tanks/UFOer osv. Kjøpeversjonen har 100%.
head_hunter Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Kommer i juni/juli, såvidt jeg vet. Gratisprogrammet har 25% av den totale mengdene muligheter for å mekke dine egne dyr/bygninger/tanks/UFOer osv. Kjøpeversjonen har 100%. Den demoen som kommer snart skal vere 25% av dyre delen ikke noe ac det andre viss jeg ikke tar helt feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå