Gå til innhold

Lodde ps2 kontroll til USB ledning


Gumpen

Anbefalte innlegg

Hehe, her har dere et litt artig rart spørsmål som jeg bare lurer litt på:p

 

Altså. Hadde det vert en mulighet om man tok en USB ledning å kuttet den i to sån at du fikk USB delen. Deretter kuttet av en PS2 kontroll ledning og deretter loddet de to sammen for så å bruke den som ps3 kontroll? :!:

 

Jeg er litt skeptisk selv ang. programmeringen og diverse. Som f.eks den ps3 button som er på

ps3 kontrolleren.

 

Noen som vil teste? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, her har dere et litt artig rart spørsmål som jeg bare lurer litt på:p

 

Altså. Hadde det vert en mulighet om man tok en USB ledning å kuttet den i to sån at du fikk USB delen. Deretter kuttet av en PS2 kontroll ledning og deretter loddet de to sammen for så å bruke den som ps3 kontroll? :!:

 

Jeg er litt skeptisk selv ang. programmeringen og diverse. Som f.eks den ps3 button som er på

ps3 kontrolleren.

 

Noen som vil teste? :p

om det går ann å få kjøpt en adapter så må det jo gå på en eller annen måte, for da blir det jo signaler via kabel å ikke blåtann.. så i teorien så burde det vel gå, bare det å få prøvd det i praksis og.. hadde vært morro å sett

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar
tviler på at det vil fungere, tror usbledningen til sixaxis eller dual shock 3 bare brukes til å lade kontrollen og ikke til å sende signal når du trykker på knapper.. ihvertfall etter det eg har skjønt..

 

Dette er feil, du kan installere HID driver og bruke PS3 kontrollen som gamepad på PC over USB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...