Atlesen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ja.. Et nytt spill i rekken, ettersom de adminene på Manga Car Worldikke er så aktiv lenger.. Har ikke kommet så lange enda,men vi holder på.. Bare å bli medlemmer.. Biler vil bli addet snart, har ca 40 biler som vi skal legge til de nermeste dagene.. Tekstbasert.. Ikke nedlastbart.. http://z15.invisionfree.com/MangaCarEvolut...dex.php?act=idx Da er spillet nesten klart!! Vi mangler bare fler medlemmer! Endret 28. februar 2008 av Atlesen
-sparks- Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hva er poenget med dette egentlig? photoshoppe pixelbiler?
Atlesen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Hva er poenget med dette egentlig? photoshoppe pixelbiler? Synes det er morro jeg.. Kjøpe deler,sette de på bil osv..
-sparks- Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hva er poenget med dette egentlig? photoshoppe pixelbiler? Synes det er morro jeg.. Kjøpe deler,sette de på bil osv.. Sier ikke at det ikke er morro jeg bare skjønner ikke hva det er
Atlesen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Skjønner du ikke hva du skal gjøre,eller hva det går ut på?
Ferrow Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Nei nå skal du høre. Pixel Car Estate er fullt oppe etter en liten pause pga eksamen og oppkjøringer og en god del annet. Vi har et godt håll med biler for øyeblikket og ekstra admin+moderator søkes. Føl dere fri til å ta en tur innom. Hvis dere ikke skjønner mye holder jeg på med en Tutorial på hvordan man "modder" slike biler som vi bruker. blir lagt ut på Pixel Car Estate senere i dag. Mvh. Ferrow http://z15.invisionfree.com/pixelcarestate/index.php?act=idx
TCi Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
dekar24k Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hæ? Jeg kikka raskt på forumet og jeg må innrømme at jeg ikke skjønte et kvekk .. Ikke fant jeg en tråd som forklarte hva det hele var heller ..
Atlesen Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 Send en melding til en av Administratorene så får du svar.. Orker ikke å skrive alt her nå..
-sparks- Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Dere burde kanskje lagd en "about" post om hva i *** dette er :!:
Atlesen Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 Dere burde kanskje lagd en "about" post om hva i *** dette er :!: Det er på vei,det er på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå