head_hunter Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg liker battle field 2 veldig god, men det funker ikke lengre. Så jeg skal enten kjøpe battle field 2 men alle expansion packs eller battle field 2142 så jeg lurer på hva som er gøyest? Jeg har jo spilt battlefield 2 i sikkert 2 år no så det er på tide med noe nytt men så er jeg jo så glad i battle field 2 så jeg vill ikke sløse bort penger på et dårlig spill. Men jeg hadde bare stander battle field 2 ikke noen av expansion's packs ene og jeg får de med for samme prisen som 2142. Så spørsmålet er: skal jeg kjøpe BF2 eller BF 2142???
Ironmann Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Battlefield 2142 er omtrent det samme som Battlefield 2 bare med nye skins og en ny modus;) Møøøøøøøøøøøøøø sier kua^^
SuXz0r Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Finnes jo også mange andre bra fps titler ute, f.eks Call of Duty 4 eller Crysis for å si noen. Har selv CoD4 og er kjempe fornøyd!
head_hunter Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Finnes jo også mange andre bra fps titler ute, f.eks Call of Duty 4 eller Crysis for å si noen. Har selv CoD4 og er kjempe fornøyd! Har begge men jeg er en stor fan av BF serien
Spartan Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Du kan ikke uten videre sammenligne BF serien med COD. Jeg spiller selv mye BF 2142 og COD 4 for øyeblikket og jeg liker begge deler.
head_hunter Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Du kan ikke uten videre sammenligne BF serien med COD. Jeg spiller selv mye BF 2142 og COD 4 for øyeblikket og jeg liker begge deler. helt enig men jeg spiller cod 4 på Xbox 360 og ikke PC Men har ikke fått noen konkrete svar enda
Paisley Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Jeg har 2142 og complete collection men dessverre er det ikke så mange som spiller på SF,EF og AF. Jeg gikk etterhvert lei av 2142 pga. all science-fiction. Det er jo noen som spiller på expansion packene men mange flere på standar bf2. Jeg slutta etterhvert med SF og gikk tilbake til standar bf2. Spørs om det er noe vits å kjøpe alle pakkene hvis du bare skal spille standar igjen. Eller så kan du vente en stund til Battlefield 3 kommer på pc?? Hvis du har xbox 360 så ville jeg ha kjøpt battlefield bad company som kommer ut i slutten av mars. Endret 2. februar 2008 av PeaceOwner
Crysis Fan Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 BatleField 2: Jeg kjøpte complete collection er er KJEMPE FORØYD :) medik våpnet på EF er villt og "little bird" på AF er rå :P og G36 på SF er også helt rå singleplayer delen er jo også veldig bra men multiplayer er litt bedre. 2142: Jeg annbefaler å IKKE kjøpe 2142. Da jeg så traileren spydde jeg. Altfor mye since-fiction. 2142 er en skam for BF serien
Paisley Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 BatleField 2: Jeg kjøpte complete collection er er KJEMPE FORØYD :)medik våpnet på EF er villt og "little bird" på AF er rå :P og G36 på SF er også helt rå singleplayer delen er jo også veldig bra men multiplayer er litt bedre. 2142: Jeg annbefaler å IKKE kjøpe 2142. Da jeg så traileren spydde jeg. Altfor mye since-fiction. 2142 er en skam for BF serien Er helt enig.. Bf-serien skal holde seg til moderne krigføring
jeps79 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Nå spiller ikke jeg så mye hverken det ene eller det andre, men spilte en del 2142 en stund, å synes det er ganske så bra, man må jo så klart ta "sienc fiction(?)" opplegget uten så mye fordommer, men på den andre siden så er jo mange av våpnene og utstyret litt moro. men om du liker det mest naturlig osv så er nok det gode gamle BF2 best for deg. men du kan jo laste demoen å se hva du synes, det som jeg synes gjør det verdt å spille er den nye spille modusen (der du tilslutt skal angripe .... hmm hva heter de igjen... "moderfartøyet")og "tingene" du kan bruke /våpen ellers så synes jeg ikke at 2142: Jeg annbefaler å IKKE kjøpe 2142. Da jeg så traileren spydde jeg. Altfor mye since-fiction. er den beste begrunnelsen jeg har hørt til å ikke spille det, heller den dårligste. nei, prøv demoen å se! tror det er 50/50 om du liker det eller ikke.
head_hunter Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg har prøv demoen til BF 2142 og liker den nye gameplayen og er også en fan av framtids spill men alle sier jo det er mye dårligere, Men jeg tror jeg kommer til å kjøpe battle field 2142. Edit: 1 ting jeg likte i BF 2 var at du fikk nye våpen etter hvert er det det samme opplegge i BF 2142? og får du medaljer og sånt? Endret 4. februar 2008 av head_hunter
Spartan Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Edit: 1 ting jeg likte i BF 2 var at du fikk nye våpen etter hvert er det det samme opplegge i BF 2142? og får du medaljer og sånt? Ja.
ED209 Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Kjøp BF2 du. Ikke er det bare originale addon's, men en hel drøss med gratis addon's på nett. Mine favoritter er: AIX PoE2 Project Reality (dette er bare et lite knippe av hva du kan få tak i). Kan på det varmeste anbefale AIX. Det er den siste addon jeg lastet ned. Litt "overkill", men utrolig morsomt hvis man vil ha litt forandring i spillopplevelsen. Endret 17. februar 2008 av ED209
Brian Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Vil også råde deg til å gå for BF2 om du liker nåtidskrig. Bf 2142 ble for mye fremtidsrettet for meg i alle fall. Spilte 2142 aktivt da det kom, så ja, jeg har prøvd det skikkelig. Det var alt for stort fokus på unlocks, og gameplayet er enklere enn BF2 synes i alle fall jeg. Blei fort lei av at det rett og slett ble for enkelt, med BF2 er det litt mer utfordring av en eller annen grunn. 2142 var morsomt de første timene, men etter noen timer i spillet mistet jeg all interesse for spillet. Det er mer sjarm over Bf2 enn 2142, samme kan vel også sies om 1942 og Bf2 men det er en annen sak. Bf2 spiller jeg enda av og til når jeg får lyst, 2142 derimot hadde en kort prosess før det havet på hylla som støvsamler. BF2 Complete Collection koster jo ingenting lengre, og da får du alle Bf2 spillene i en og samme pakke, mye spill for pengene sier nå jeg. Kjøpte denne selv, til tross for at jeg hadde vanlig BF2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå