Gå til innhold

Call of duty 4: Stort patch problem!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :)

Nå har jeg spilt på patch 1.3 lenge pga. problemer med å innstalere 1.4! Og nå har patch 1.5 komt men den vil ikke innstalere seg fordi jeg må ha 1.4 innstalert, og som jeg har sagt vil ikke 1.4 innstalere seg, så jeg håper noen her kan hjelpe meg.

150186.jpeg

Denne feilmeldingen får jeg når jeg prøver å innstalere 1.4, men i CoD4 menyen står det at jeg har 1.3 noe som jeg har fordi jeg har 1.3 servere. Og her trykker jeg "JA" og da står det at jeg har avinnstalert 1.4, som fa1 meg bare er tull siden jeg får en annen feilmelding etterpå.

150189.jpeg

Og her er den.

Takker for all hjelp, om noen forstår hva jeg vil ha hjelp til. :)

Endret av RedSniper
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei :)

Nå har jeg spilt på patch 1.3 lenge pga. problemer med å innstalere 1.4! Og nå har patch 1.5 komt men den vil ikke innstalere seg fordi jeg må ha 1.4 innstalert, og som jeg har sagt vil ikke 1.4 innstalere seg, så jeg håper noen her kan hjelpe meg.

150186.jpeg

Denne feilmeldingen får jeg når jeg prøver å innstalere 1.4, men i CoD4 menyen står det at jeg har 1.3 noe som jeg har fordi jeg har 1.3 servere. Og her trykker jeg "JA" og da står det at jeg har avinnstalert 1.4, som fa1 meg bare er tull siden jeg får en annen feilmelding etterpå.

150189.jpeg

Og her er den.

Takker for all hjelp, om noen forstår hva jeg vil ha hjelp til. :)

Jeg skal om et minutt lage et tråd om dette, så du kan bare se den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...