Kjøleskapmannen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hei Nå har jeg spilt på patch 1.3 lenge pga. problemer med å innstalere 1.4! Og nå har patch 1.5 komt men den vil ikke innstalere seg fordi jeg må ha 1.4 innstalert, og som jeg har sagt vil ikke 1.4 innstalere seg, så jeg håper noen her kan hjelpe meg. Denne feilmeldingen får jeg når jeg prøver å innstalere 1.4, men i CoD4 menyen står det at jeg har 1.3 noe som jeg har fordi jeg har 1.3 servere. Og her trykker jeg "JA" og da står det at jeg har avinnstalert 1.4, som fa1 meg bare er tull siden jeg får en annen feilmelding etterpå. Og her er den. Takker for all hjelp, om noen forstår hva jeg vil ha hjelp til. Endret 2. februar 2008 av RedSniper
celidog Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hei Nå har jeg spilt på patch 1.3 lenge pga. problemer med å innstalere 1.4! Og nå har patch 1.5 komt men den vil ikke innstalere seg fordi jeg må ha 1.4 innstalert, og som jeg har sagt vil ikke 1.4 innstalere seg, så jeg håper noen her kan hjelpe meg. Denne feilmeldingen får jeg når jeg prøver å innstalere 1.4, men i CoD4 menyen står det at jeg har 1.3 noe som jeg har fordi jeg har 1.3 servere. Og her trykker jeg "JA" og da står det at jeg har avinnstalert 1.4, som fa1 meg bare er tull siden jeg får en annen feilmelding etterpå. Og her er den. Takker for all hjelp, om noen forstår hva jeg vil ha hjelp til. Jeg skal om et minutt lage et tråd om dette, så du kan bare se den
Kjøleskapmannen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ingen som kan hjelpe meg? Jeg vil ikke sitte å spille på patch 1.3 hele tiden (Eller til De få spillerene som spiller der flytter til 1.5) Endret 2. februar 2008 av RedSniper
-sparks- Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Har du prøvd å reinstalere også legge in 1.4? Endret 2. februar 2008 av -sparks-
Kjøleskapmannen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Ja, men det virker selfølgelig ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå