Bister Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 topic sier sitt den, noen som vet om et sted eller noe jeg kan bruke for å skru av Atomvåpen/SUpervåpen i C&C Generals?
PantZman Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Tror du velger det i lobbyen før du skal starte runden.
Bister Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 går ikke ann å gjøre det inne på create game :S
Puke Nukem Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 YEY, flere som spiller C&C Generals. Er det vanlig eller ZH du spiller? On topic: Nei du kan ikke skifte når du først har creata gamen.
pekka1991 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 han spiller vanelig, som meg, sammen med meg! men da får vi prøve å finne det før vi starter gamen da, takker for hjelpen.
Bister Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Spiller såklart vanlig ja, men er bare sånn sammen med venner, ikke på internett, hehe
Puke Nukem Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 er bra uansett... Sitter på litt dårlig linje for internettspilling med det går
EagleXXX Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Det er en egen rubrikk du må huke av der man velger army, color, team og startposisjoner... tror den bare gjør at det ikke går ann å lage mer enn ett supervåpen av gangen da...sjjjy.
Puke Nukem Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 På online spilling må denne hukes av mens du lager spillet....
Bister Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 ja, men finner ikke noe sted det står, inne der jeg lager spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå