Gå til innhold

Hva slags system har posten


Anbefalte innlegg

jeg lurte på om noen har fornuftig svar på dette?. bestilte varer fra komplett.no, bor i Telemark (på døren).

 

28.01 ca. 2300 bestilling hos komplett.no

29.01 ca. 1500 melding fra komplett.no til posten

30.01 ca. 0900 postterminal i Oslo

31.01 ca. 2300 postterminal i Oslo

 

vannligvis varer var sendt Sandefjord->Stokke->lokal postkontor, men denne gangen varer kjørte helt motsatt rettning. nå tipper jeg at varer må komme tilbake til Stokke postterminal og da kommer til lokal postkontor. hvordan i all verden er det mulig ?!?!, hvis jeg viste om dette så skulle jeg kjøre og hente varer selv, ikke betale 1200. eller skal posten lage TV program "varer Norges rundt" ?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er billigere å ha et par store sorteringsterminaler enn hva det er å ha 100-vis av små terminaler spredt rundt om i landet...

enig, men Stokke omlastingterminal er stor nok. terminalen skal betjene Telemark, Vestfold fylke. er ikke helt med hva gjør sendingen min i Oslo.

 

ellers så i følge posten.no er sendingen fortsatt i Oslo. helt utrolig at sendingen som er 6 mil fra motakker er ikke levert enda. kl. 1500 i dag er det 72 timers siden sendingen var hentet i Sandefjord. dette er virkelig "SLOW MOTION"

Lenke til kommentar

Posten er ikke akkurat effektive. Nå er det jo heldigvis snart åpent for konkurranse også på små pakker. Jeg bruker personlig alltid UPS hvis jeg skal velge leverandør.

 

Komplett har jo nært sammarbeid med Posten Norge AS, og de har jo utleveringsmaskiner på Oslo S. Mulig det gikk fortere og sende via Oslo enn Stokke.

 

Jfr. forskjellig flyrouting f.eks., noen ganger går det raskest å fly Oslo-Washingtong via Copenhagen, andre ganger Frankfurt og så videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...