Gå til innhold

Spillverket.no: Spill


Anbefalte innlegg

RisRos..tja

 

Savner en link på deres sider til alt av online spillbutikker som finnes i Norge.

 

Det er ikke lett å være spillhekta i Norge når du bor langt oppi nord. Norge er et alt for lite land til at vi blir rangert høyt på listene når spillprodusentene legger sine spill ut for salg.

Det som kommer har alltid vært gammelt nytt i resten av verdenen, men nå i det siste ser det ut til å ha forandret seg litt. Tror vi nyter godt av svenskene her.

 

Det hadde vært skikkelig knas om dere kunne lage en slik link på siden deres. Det blir sikkert ikke alt for mye arbeid da spillshopene ikke akkurat står i kø på søkresultatet når jeg prøver å finne en spillshop online som selger nye spill. Og linkene trenger ikke oppdateres mer en en gang i måneden, noe som sparer enda mer på arbeidsbyrden :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lol så nettopp at dere har levert en slik tjeneste før. Var til og med bedre en det jeg ønsket. Ser at oppdateringen av antall spill var hovedgrunnen til å ta ned dette tilbudet. En slik link jeg tenkte på vil ikke skape slike problemer da den eneste jobben dere må gjøre en gang i blandt er å sjekke opp linken om den fortsatt fungerer og om de har spill der i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...