haffi Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Kan noen adde noen good looking elf races mods som funker? har prøvd mange men ingen funker:( pleases help me guys:D
MiSP Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg regner med at du snakker om Oblivion. Jeg liker godt Mystic Elf, som du for øvrig også får gjennom Ren's Beauty Pack (anbefalt).
haffi Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 (endret) Når jeg legger den i min data-programfiler-bethesheda-oblivion-data så funker det ikke åpne den første gamemenuen og adde i data files.. Hva er problemet? Endret 1. februar 2008 av haffi
MiSP Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Når jeg legger den i min data-programfiler-bethesheda-oblivion-data så funker det ikke åpne den første gamemenuen og adde i data files..Hva er problemet? Les gjennom readme-filen til modifikasjonen og sørg for at du har gjort alt akkurat slik det står der.
Licht Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Fryktelig ekkelt med raser av noncanon-slag, men det er nå meg. Eneste rase-moden som var litt smakfull og ikke stinket av LoTR, var en Falmer (Snow Elf)-addon til Morrowind.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå