Gå til innhold

Premade i AV - vad tycks?


Anbefalte innlegg

Og fordi Cyclone taper som horde i AV, taper 90% av Horde alle bg's?

 

Vææææær så snill.

Nei. Som sagt dominerer Alliance i AV, mens de 3 andre blir dominert av Horde. Dette er ikke whine fra min side, men bare slik det er.

 

HAHAHAHAHA!!!!!

 

Så det er altså urettferdig at du taper mot en bedre koordinert gruppe?

OM dem har addon som gjør dette så har det vell ingenting å si... Spiller selv Alliance på Cyclone og guilden min har kjør AV premades med minst 20 stk i samme bg bare ved å telle ned på TS og joine syncront.

 

Så slutt og syt, dem er bedre koordinert, jobber som et team, etc etc. og da bør og fortjener dem å vinne imo.

For det første skrev jeg ikke at addonen lar dem gjøre dette, jeg skrev at den lar dem gjøre det mye lettere enn koordinering over voip. På grunn av lang kø er dette langt vanskeligere for Alliance, men det er såklart mulig til en viss grad som du påpeker.

 

Jeg syter heller ikke, jeg påpeker ting. At du mener premades fortjener å vinne sier meg at du ikke har lest det jeg har skrevet tidligere, da om at koordinerte grupper ikke fungerer tilfredsstillende nok i AV. Det er en grunn til at "Join as group" ble fjernet, du forstår vel det?

 

Jeg spiller på alliansesiden på cyclon og har møtt hordepremade noen ganger. Jeg synes det er helt uproblematisk. Jeg sitter gjerne igjen med null honor etter kampen, men så er kampen over i løpet av 5 minutter hver gang siden de går rett på boss, så det er helt ok.

Forsåvidt enig. En AV selv uten premades tar ofte kortere tid enn de andre BG-ene, og med premades kan man komme ut av det med et par hundre honor. Men det gir fremdeles en liten gruppe mennesker en stor mengde honor som utvilsomt fungerer mot Blizzard's intensjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...