storken Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 (endret) Da har jeg gĂ„tt til innkjĂžp av en aerox som skal brukes til stunting.  Planer: - Stuntbar - Trimming - Styling  Trimmen: ...er innkjĂžpt! se lengre ned.  Styling: Hebo Block og Hebo styre. Er ikke sikker pĂ„ fargekombo, men tenker oransj og svart HĂžyglanspolering av de store flatene av variatordekselet samt lakke dem smĂ„delene som er vanskelige Ă„ komme til svarte/oranskje. Footpeg pĂ„ sidene   Aerox er innkjĂžpt 13.10.07  IgĂ„r (12.10.07) var jeg innom finn.no og sĂ„ en duganes 2002 modell blĂ„ aerox, sendte straks pĂ„ ei melding og senere pĂ„ kvelden var jeg pĂ„vei til lerkendal for Ă„ prĂžvekjĂžre dyret. Turen dit var en kald, vĂ„t drittur pĂ„ en ganske sĂ„ sprek gilera dna som nĂ„ skal selges. Det var (er) endel smĂ„plukk pĂ„ den som at klistermerkene er Ăždelagte samt at underkĂ„pa var falmet i lakken. I tillegg sĂ„ mĂ„ den kjĂžres pĂ„ choke i ett minutt fĂžr den gĂ„r rent . Men igĂ„r kveld sĂ„ ble det avtalt kjĂžp og jeg dro idag (13.10.07) innover med buss og ut igjenn med min "nye" aerox. Greide selfĂžlgelig Ă„ rote bort den ene hansken pĂ„ vei innover til byen sĂ„ starta ivei med hanske pĂ„ en hĂ„nd (selfĂžlgelig ikke gasshĂ„nda) men fant fort ut at det var KALDT! sĂ„ mĂ„tte droppe innom KBS og kjĂžpe meg ett nytt par hansker.  Iallefullefall, her er bilder(mobilkamera og mĂžrkt sĂ„ kvaliteten ble dĂ„rlig):  NĂ„r jeg sier kaldt mener jeg JĂVLIG kaldt:  Foran, klistermerkene er "sprĂže" og det er nonen smĂ„ skrammer:  Siden, heldigvis er det ikke en ungdom som har mista halvparten av kĂ„peskruene, takk for det :  Bak, negerleppa og rar ramme fortsatt intakt:  Andre siden, bakdekslene er egentlig ganske fine, men underkĂ„pa er falmet og det er endel striper framme:    Trafikkulykke 3.11.07   Jepp, da var det min tur til Ă„ mĂžte pĂ„ en idiot i trafikken. Det hele starta med at jeg var pĂ„vei hjemover, etterhvert var det en mercedes som klistra seg like oppi rĂŠva mi. Jeg flasher bremselyset 2 ganger for Ă„ fĂ„ han til Ă„ holde litt avstand, han lystrer ikke. SĂ„ kommer vi til en U-sving og der begynner han Ă„ kjĂžre forbi, han greier jo ikke det men... SĂ„ retter veien seg ut og der kommer han opp pĂ„ siden, men det kommer biler imot og han legger seg inn altfor tidlig og presser nesten meg i grĂžfta. Jeg tuter og gir han fingern og litt lengre ned i gaten legger han bilen ut til venstre og brĂ„bremser. Jeg brĂ„bremser og, men greier ikke stoppe fĂžr jeg treffer han. Jeg treffer han i sakte fart og scootern gĂ„r i bakken men pĂ„ en mĂ„te greier jeg Ă„ hoppe av Ă„ stĂ„ pĂ„ beina.  SĂ„ kommer han ut Ă„ begynner Ă„ kjefte pĂ„ meg, jeg sier at vi skal flytte kjĂžretĂžyene inn pĂ„ fortauet sĂ„ kan vi snakke der, greit sier han. SĂ„ mens jeg flytter scooteren opp pĂ„ fortauet stikker han av, fikk med meg 2 bokstaver og 2 tall fra registreringsnummeret dog. Vet hva han heter og hvor han bor, sĂ„ trenger egentlig bare registreringsnummeret sĂ„ er skademeldinga samt en anmeldelse pĂ„vei.  Scootern greide seg ganske bra men fikk noen dype skrammer. Hadde noen bilder men de ble corrupta elns, legger opp senere nĂ„r jeg fĂ„r tatt.    Trimmen mottatt 22.11.07  Idag mottok jeg pakken med trimmen fra Speedoptions.no Innholdet: -Hebo Manston Replica -Hebo langveiv m/spacer -Hebo Reed -Hebo block (styrehever) -Hebo stuntstyre -Hebo Boblevest -Hebo Oversize Variator -Hebo Street clutch -Hebo Stickersett -Yasuni Z -Tomaselli Gassgrep -Doppler luftfilter -19mm Dell'orto -Innsug 19mm  Less talk more pics  What's in tha box?  Alt som var i eska.  Alt ute av eskene sine.  Sylindern, Hebo Manston Replica (min andre)  Fet boblevest B)  Hebo Block er svĂŠr! (kan sikkert drepe noen med den :S, tung som fy)  Ja, det ble endel bilder  Tusen takk til Speedoptions.no for spons!    HĂžyglanspolert sylinder 08.12.07  Jadda jadda, i det siste har jeg da pussa litt pĂ„ sylindern min. Den var ruglete Ă„ jĂŠvli sĂ„ det hele var et slit  Anyway, pics  FĂžr:  Etter:  Dumt at den egentlig ikke kommer til Ă„ vises...    Oh shi* 10.12.07  Idag dro jeg og Lars bortover til hommelvik for Ă„ starte pĂ„ mopeden min.  Mopeden er ganske strippa nĂ„, det mangler bare Ă„ fĂ„ av hjulet og bremseklippern fĂžr den er ute, men sĂ„ var det de hjulboltene da <_<  Starta jo greit, helt til jeg sĂ„ sylinderboltene. Etter 19k km sĂ„ de _IKKE_ fine ut og det som en gang var skruer var mer som rustklumper nĂ„. Etter Ă„ ha bygd opp farlig mye aggresjon ble all aggresjonen utlĂžst pĂ„ eksospotta.  OgsĂ„ endel ekle kanter her og det, lett Ă„ spidde seg selv, eller stange i den svĂŠĂŠre bĂŠrebjelken som er midt oppi kaoset. Lars stanga i den, helt borte etterpĂ„  Starta jo greit, helt til jeg sĂ„ sylinderboltene. Etter 19k km sĂ„ de _IKKE_ fine ut og det som en gang var skruer var mer som rustklumper nĂ„. Etter Ă„ ha bygd opp farlig mye aggresjon ble all aggresjonen utlĂžst pĂ„ eksospotta.  SĂ„ kom den hĂŠlvettes hjulbolten. Hva skal jeg gjĂžre for Ă„ fĂ„ den lĂžs? Meisel Ă„ hammer er beste forslag sĂ„ langt...     Hjulbolten er dĂžd 19.12.07   Jepp, idag tok jeg livet av den. FĂžrst borra jeg langt ned i strupen pĂ„'n fĂžr meisel og ett hammerslag knakk nakken pĂ„'n!   Litt etterpĂ„ var og motoren tatt av Var greit nok vanskelig nĂ„r man er alene.  Brukte en returplast sekk og en bag til Ă„ ha motoren i. (Lars sitt variodeksel som ligger oppĂ„)  Baggen med motoren i var drittung! men det gikk da greit Ă„ komme seg til bussholdeplassen allikavell. Men etter ei stund sĂ„ fant jeg ut at jeg skulle flytte baggen fordi den kanskje sto i veien. Vel, det gikk jo bra, inntil jeg glei pĂ„ en isflekk og tryna nĂ„ innihĂŠlsike i bakken med motoren over begge lĂ„ra og de edlere deler, FY faen det gjorde vondt, satt Ă„ var kvalm etterpĂ„.  Jeje, nĂ„ stĂ„r motoren nede i kjellern, fortsatt med baggen rundt seg. FĂ„r jobbe litt pĂ„ den imorra.    à pna sylindern 22.12.07   Jaja, da nĂŠrmer det seg jul B)  Har egentlig ikke tid til Ă„ mekke fĂžr etter nyttĂ„rsaften, men jeg mĂ„tte se ut hvordan sylindern sĂ„ ut etter 19 000km. Resultatet var greit nok, tror ikke den var vĂŠrre enn lars sin som har gĂ„tt 8k?, eller hva Lars?  Bilder: Larven som blir til en sommerfugl?  Kanskje ikke akkurat en sommerfugl nei..  Restene av det som en gang var et eksosanlegg  Tennpluggen ute  Ser jo lovende ut det her  Sylindermutrene satt nĂ„ innforjĂŠvli, en av dem tok og med seg sylinderbolten  Toppen ser grei ut  Sylinderen og forsĂ„vidt, noen striper men ingen dype. Det var sĂ„nn metallisk hviskelyd fra stempelringene som tyder pĂ„ at dem er greit slitt  Dette er nok det jeg rekker fĂžr det er jul hos pappa og etterpĂ„ tur opp til nord. Fortsetter etter nyttĂ„r.    Feil tersj, syk, clutchfaen og stĂžttedritt -.- 1.1.08   Jepp, da var det min tur til Ă„ ha dobbeltuflaks. I tillegg til Ă„ ha 39 grader i feber og generelt vondt i kroppen sĂ„ viste det seg at svinghjulsavdragern (aka tersj) ikke passa, pluss at clutchen heller ikke ville lĂžsne. Oj, det glemte jeg og Ă„ nevne, dobbeltstĂžtta vil heller ikke av.  Siden det ble lite sosialt liv ikvell (joda, skĂžt jo opp non raketter med fam osv) sĂ„ fortsatte jeg litt pĂ„ motoren. Egentlig skal dette vĂŠre plankekjĂžring, men flere ting gikk galt ikvell xD  FĂžrste tingen som gikk galt var jo dobbeltstĂžtta. De som har prĂžvd aeroxen min vet at stĂžtta mi fra fĂžr er passe Ăždelagt. FjĂŠra som holder den sammen var ett helvette Ă„ fĂ„ av, men nĂ„r den var av viste det seg at den bolten som gĂ„r igjennom ikke rikka seg. Jeg prĂžvde med alt bĂ„de hammer og Ăžks men den rikka seg ikke. Noen som har tips til hvordan fĂ„ denne jĂŠveln ut?  Jaja, siden dobbeltstĂžtta bare sitter fast i en blokkhalvdel tenkte jeg at jeg kunne splitte den uansett og ta stĂžtta senere. Etter en helomvending og litt utskruing var svinghjulsdeksel, forgasser, sylinder og innsug av.  Siden jeg ikke skal samle pĂ„ denne veiva sĂ„ brukte jeg jallametoden for Ă„ skru av mutteren.  Men sĂ„ viste det seg, at tersjen jeg har fĂ„tt tilsendt fra speedoptions ikke passa, dem ordner nok opp, men kjipt allikavell -.-  Variatoren brukte jeg samme metode pĂ„, og fikk av den lett.  Her er kanskje grunnen til at den var sĂ„ slapp, noen har virkelig herpa variatoren, drevet pĂ„ med skrujĂŠrn eller noe sĂ„nt pĂ„ ytre del av variatoren(litt vanskelig Ă„ se pĂ„ bildet). Kanskje derfor toppfarta var sĂ„ dĂ„rlig?  SĂ„, liksom bare for Ă„ toppe kransekaka var det clutchen. Muttern der ville faaaen ikke lĂžsne. Brukte denne metoden, bruker Ă„ funke fett, men neida. Skal hente ei badass skralle fra pappa neste gang jeg er der, sĂ„ fĂ„r vi se hvem som ler sist.  Starta Ă„ret bra?, nei... Storken out!    HĂžyglanspolering av svinghjulsdeksel, med en liten guide 10.01.08   Da var det svinghjulsdekselets tur Siden jeg har postet det i denne topicen sĂ„ bare skriver jeg inn alt her.  Siden jeg fĂ„r endel spĂžrsmĂ„l om hvordan jeg hĂžyglanspolerer sĂ„ har jeg skrevet en liten guide.  "Forarbeid: - Finne noe som du kan hĂžyglanspolere. Jeg har valgt ett svinghjulsdeksel. Det du skal hĂžyglanspolere mĂ„ vĂŠre aluminium, jern gĂ„r ikke, det er for hardt. Om du lurer pĂ„ om en del er aluminium eller jern kan du bruke en magnet for Ă„ sjekke, eller bare kjenne pĂ„ vekta. Jern er mye tyngre enn aluminium. - Utstyr: *Pussepapir 180 - 240 - 400 - 600 (- 800) - 1200 *Rondellsett for drill *Pussebits til Dremel, for Ă„ komme til i kriker og kroker. *Voks - Ta pĂ„ deg klĂŠr som du ikke er redd for, 1200 papir pussestĂžvet setter seg fast til alt og slipper ikke. - Kondensfjerner eller en eller annen avfetting - Malingsfjerner for ekstra tykke lag med lakk. (SĂžk etter artnr: 36-018 pĂ„ biltema.no) - Tolmodighet  Jepp, det finnes ingen snarveier innen hĂžyglanspolering. Jo mer tid du legger i forarbeidet, jo bedre blir resultatet. Hvis lakklaget er tykt annbefaler jeg Ă„ gĂ„ til innkjĂžp av en Malingsfjerner. PĂ„fĂžr, vent, skrap av.  Og HUSK: Om du blir lei og ikke gidder mer og har en trang til Ă„ gĂ„ til neste nivĂ„ pĂ„ pussepapiret sĂ„ ta deg heller en pause og gjĂžr ferdig skikkelig litt senere. Om du stresser blir resultatet deretter  Siden lakklaget pĂ„ dette svinghjulsdekselet er veldig tynt sĂ„ valgte jeg Ă„ bruke sandpapir pĂ„ hele greierne.  Her er svinghjulsdekselet klart til pussing. Det kan vĂŠre lurt Ă„ ha en fille under det du pusser slik at du bare rister ut stĂžvet fra den istedenfor Ă„ stresse med stĂžvsuger osv.  Katta vĂ„r er for sosial, fĂžlger etter meg 24/7  Ferdig med 180 - 240. Dette steget tar definitivt lengst tid, men etter dette er det plankekjĂžring resten.  Katta prĂžver seg igjenn, driver Ă„ stryker seg inntil armen min mens jeg pusser. Kozen :wub:  Ferdig med 400 og 600.  Siden jeg ikke hadde 800 eller 1000 papir hoppa jeg rett til 1200 papir. Det mĂ„ brukes endel tid for Ă„ gjĂžre opp for de manglede stegene men det gĂ„r bra. PĂ„ 1200 pussingen bruker jeg vannpapir. HUSK: Ikke puss i vasken, de smĂ„ metallstĂžvkornene kommer seg inn i alle smĂ„ og bittesmĂ„ riper og setter seg fast der. En hvit vask kan bli full av striper hvis du pusser i den. Som igjenn gir deg en ikke fullt sĂ„ glad mor. Tapp vann (varmt) pĂ„ en zalo flaske eller lignende og finn deg en annen plass. TIPS: PĂ„ dette steget kommer du til Ă„ bli jĂŠvlig svart pĂ„ fingrene og det stĂžvet sitter sĂ„ hardt fast at du rett og slett ikke fĂ„r det bort med vanlig sĂ„pe. Enten kan du bruke sĂ„nn hĂ„ndvask som du fĂ„r kjĂžpt pĂ„ bensinstasjoner eller sĂ„ kan du ta 3-4 drĂ„per med hvilken som helst motorolje og smĂžre inn hendene i, det tar bort stĂžvet. Slik ble det etter 1200 pussinga:  SĂ„ er det over til rondellene, begynner med den store grove rondellen og brun voks. Etterhvert som du polerer legger rondellen igjenn voks som er vanskelig Ă„ fjerne pĂ„ selve dekselet. Det er her kondensfjernern kommer inn i bildet. Ha pĂ„ litt kondensfjerner pĂ„ dorull eller ei fille og fĂ„ det bort. Du kan egentlig bruke hvilkensomhelst avfetting for Ă„ fĂ„ bort voksen (som whitesprit, rĂždsprit, teknisk sprit osv) men jeg foretrekker kondensfjerner siden den fordamper fort og ikke lukter lenge. GjĂžr dette ute, kondensfjerner lukter jĂŠvlig.  Det blir ganske sĂ„ blangt etter grovrondellen:  Og sĂ„ er det finrondellen og blĂ„voksen :wub: Det er nĂ„ resultatet virkelig kommer. Lar bildene tale for seg selv. Men, uten skikkelig forarbeid blir ikke resultatet bra.  Etterarbeid: Hvis du ikke vil at glansen skal bli borte etter 3-4 uker sĂ„ mĂ„ du behandle delen med voks. Voksbehandlingen er relativt smertefri, pĂ„fĂžr, vent, tĂžrk av. Dette steget har jeg ikke gjort siden dere oppmerksomme av dere sikkert har sett at jeg ikke har polert skikkelig rundt skruehullene. Hvis dere vil finne ut hvorfor (det vil dere) kan dere ta en tur innom prosjektet mitt og finne ut hvorfor . "  SĂ„ her er du altsĂ„. Jeg mĂ„ innrĂžmme at jeg ikke ble helt ferdig med vannpumpedekselet, update kommer sĂ„snart lakken har herda litt mer  Lakken som ble brukt, voks til hĂžyre.  Tegna opp:  Maskert:  Rubba og maskert:  Grunna og lakka:  Bilder sĂ„langt:  Alt i alt ble det ett lag grunning, 2 lag svart og 2 lag klarlakk. Skal ta av maskeringen nĂ„r lakken har herda litt mer  Ble kanskje litt rotete det her, men det fĂ„r sĂ„ vĂŠre. Tror jeg lar lakken herde i en 3-4 dager slik at jeg ikke fĂžkker opp alt nĂ„r jeg drar av teipen.  Storken out!    Splitta, men...det er alltid ett men 11.01.08   Da har jeg endelig mottatt tersjen fra Speedoptions. SĂ„ jeg gikk rett ned og jobba litt pĂ„ motoren.  Pakken...  Og innholdet.  Endelig ^^  Var litt for mye sand inne her, skal ta en forsiktig opprensing.  Av med tennplata, fy for ett gris det var her  Alle skruene ute, tok dette for Ă„ memorere hvilke som gĂ„r hvor. Viste seg etterpĂ„ at alle untatt en var like lange  Og dette er det definitivt vĂŠrste jeg har vĂŠrt med pĂ„! Den jĂŠvelstanga der var dekka med asfaltstĂžv og det som vĂŠrre er. Brukte 1,5t og en halv boks WD40 for Ă„ fĂ„ den av.  Og sĂ„ var det bare Ă„ splitte da. Det ene lageret fulgte ut med veiva, det andre sitter i blokka. Hvordan fĂ„r jeg dette ut?  Etter at jeg har fĂ„tt av clutchen skal jeg ta og hĂžyttrykksspyle den og rense den skikkelig fĂžr det skal pĂ„ med lakk.  Men, jeg tror jeg feiger ut nĂ„r det gjelder det Ă„ sette inn veiv sjĂŠl. Noen som veit om noen i trondheim som tar pĂ„ seg en sĂ„nn jobb for en billig penge? Gidder ikke betale 750kr timen til en eller annen verkstedsslask som bruker 2 timer pĂ„ det.  Endret 30. januar 2008 av storken
storken Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 (endret) Porta blokka 29.01.08    Mens jeg venter pÄ sommeringene bestemte jeg meg for Ä porte blokka.  Jeg brukte dremel med slipeskive (som jeg fikk av Flacid, takk!) til Ä porte. Har ikke porta sÄ mye, men blokka fÞlger skyllekanalene nÄ.  FÞr svinghjulsside.  Etter svinghjulsside.  Variatorside fÞr.  Variatorside etter.  Vanskelig Ä ta bilder, men dere skjÞnner sÄnn ca hvordan det ble.  BÞr jeg porte pÄ noen andre enn disse stedene?    Veivinnsetting 02.02.08   Starta med Ä pusse ned begge blokkene for lakkering, samt Ä fikse pÄ portinga mi. Tenkte egentlig Ä hÞyglanspolere blokka, men den er laga av herda aluminium sÄ det var som Ä pusse stÄl.  Etter pussinga var det en tur i badekaret etterfulgt av tÞrking.  Med hÄrfÞner og ei industrivifte varma jeg opp blokkhalvdelen, 5200w med varme gjorde blokka sÄ varm at jeg ikke greide ta i den  Tok pÄ litt WD40 og slapp lageret rett ned, ikke behov for hammer eller dor. Temperaturforskjell pÄ over 100 grader gjorde vel sitt for at det gikk sÄ greit.  SÄ var det den lille blokkhalvdelen.  Klargjorde gummiklubbe, pakningsmasse og smurte skruene inn i litt varmebestandig lagerfett. Varma opp motoren pÄ en litt uortodoks metode denne gangen, la den i en pappeske og hadde en hÄrfÞner til Ä blÄse inn varmluft, lot det stÄ i 10 min og da var motoren skikkelig gjennomvarm.  SÄ var det bare Ä mekke sammen hele greia.  Mangla sÄnn pin, skal jeg ta den fra originalveiva?  Veiva glei lett rundt     Takk til: Speedoptions.no for stÞrre veiv, stÞrre sylinder, styre, styrehever og Hebovest Flacid for mye hjelp! Riverbank mc for verktÞyutlÄn og sted Ä mekke   Kom med innspill! Endret 2. februar 2008 av storken
storken Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Ny update!  Kanskje denne skal flyttes til MC delen? Kjempemye respons her...  Veivinnsetting 02.02.08   Starta med Ă„ pusse ned begge blokkene for lakkering, samt Ă„ fikse pĂ„ portinga mi. Tenkte egentlig Ă„ hĂžyglanspolere blokka, men den er laga av herda aluminium sĂ„ det var som Ă„ pusse stĂ„l.  Etter pussinga var det en tur i badekaret etterfulgt av tĂžrking.  Med hĂ„rfĂžner og ei industrivifte varma jeg opp blokkhalvdelen, 5200w med varme gjorde blokka sĂ„ varm at jeg ikke greide ta i den  Tok pĂ„ litt WD40 og slapp lageret rett ned, ikke behov for hammer eller dor. Temperaturforskjell pĂ„ over 100 grader gjorde vel sitt for at det gikk sĂ„ greit.  SĂ„ var det den lille blokkhalvdelen.  Klargjorde gummiklubbe, pakningsmasse og smurte skruene inn i litt varmebestandig lagerfett. Varma opp motoren pĂ„ en litt uortodoks metode denne gangen, la den i en pappeske og hadde en hĂ„rfĂžner til Ă„ blĂ„se inn varmluft, lot det stĂ„ i 10 min og da var motoren skikkelig gjennomvarm.  SĂ„ var det bare Ă„ mekke sammen hele greia.  Mangla sĂ„nn pin, skal jeg ta den fra originalveiva?  Veiva glei lett rundt  Â
Raines Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Nice prosjekt. du har peiling pÄ scooter. har du rekna pÄ hva toppfarten kommer til Ä bli?
storken Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 Nice prosjekt. du har peiling pÄ scooter. har du rekna pÄ hva toppfarten kommer til Ä bli?  Regner med en 100 kmt ekte fart, men rÄ akselerasjon er hovedfokus. Innenfor stunting er det jo om Ä ha god respons og akselerasjon.  Slenger med en liten film fra en kjent svensk stunter,
Raines Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Nice prosjekt. du har peiling pÄ scooter. har du rekna pÄ hva toppfarten kommer til Ä bli?  Regner med en 100 kmt ekte fart, men rÄ akselerasjon er hovedfokus. Innenfor stunting er det jo om Ä ha god respons og akselerasjon.  Slenger med en liten film fra en kjent svensk stunter,  sÄ her er det satsning pÄ stunt og aks. hvor langt er det igjen til fÞrste prÞvetur kan utfÞres?
storken Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 Nice prosjekt. du har peiling pÄ scooter. har du rekna pÄ hva toppfarten kommer til Ä bli?  Regner med en 100 kmt ekte fart, men rÄ akselerasjon er hovedfokus. Innenfor stunting er det jo om Ä ha god respons og akselerasjon.  Slenger med en liten film fra en kjent svensk stunter,  sÄ her er det satsning pÄ stunt og aks. hvor langt er det igjen til fÞrste prÞvetur kan utfÞres?  Tipper 1-2 mnd  Motoren er egentlig bare Ä smekke sammen, tenning - vario - clutch - omdreving gÄr lett Ä sette inn. Felgene skal paint strippes og sendes til pulverlakkering. I motsetning til hva mange tror er det billig (200 pr felg) og kvaliteten er jo top notch. Pulverlakk er jo knallhardt og da. TÄler jo at du treffer kanter uten at den skrapes.  Tenker og Ä pulverlakke motoren svart, men vet ikke om motoren er ren nok til det. Skal ringe imorra Ä hÞre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ