Gå til innhold

Det skurrer i høyttalerene når eg kopler pc til HIFI


Anbefalte innlegg

Det skurrer i høyttalerene når eg kopler pc til HIFI. For lyd bruker eg ein relativt dyr phono til jack kabel, mens på bilde bruker eg ein dvi til HDMI kabel, den òg av ganske god kvalitet. Skurringa kommer med ein gang eg kopler til ein av desse. Skurring/knitring i høyttalerane og suben begynner å buldre. Visst eg kjører pcen på batteri så er skurringa vekke, men med ein gang eg kopler strømmen på igjen så begynner det.

Noken som har tips? Begynner å bli mektig lei...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skurrer i høyttalerene når eg kopler pc til HIFI. For lyd bruker eg ein relativt dyr phono til jack kabel, mens på bilde bruker eg ein dvi til HDMI kabel, den òg av ganske god kvalitet. Skurringa kommer med ein gang eg kopler til ein av desse. Skurring/knitring i høyttalerane og suben begynner å buldre. Visst eg kjører pcen på batteri så er skurringa vekke, men med ein gang eg kopler strømmen på igjen så begynner det.

Noken som har tips? Begynner å bli mektig lei...

 

 

Tror løsningen din er å gå til anskaffelse av ett galvanisk skille som du kobler opp mellom pc og forsterker. Jeg hadde samme problem som deg,men fikk løst problemet med dette galvaniske skille. Jeg kjøpte dette hos Hifi-klubben,men du får det sikkert billigere andre steder.

 

mvh

Lenke til kommentar
Tror løsningen din er å gå til anskaffelse av ett galvanisk skille som du kobler opp mellom pc og forsterker. Jeg hadde samme problem som deg,men fikk løst problemet med dette galvaniske skille. Jeg kjøpte dette hos Hifi-klubben,men du får det sikkert billigere andre steder.

 

mvh

 

Har du link til dette? Finner kun for coaxkabel eg...

Lenke til kommentar
Tror løsningen din er å gå til anskaffelse av ett galvanisk skille som du kobler opp mellom pc og forsterker. Jeg hadde samme problem som deg,men fikk løst problemet med dette galvaniske skille. Jeg kjøpte dette hos Hifi-klubben,men du får det sikkert billigere andre steder.

 

mvh

 

Har du link til dette? Finner kun for coaxkabel eg...

 

 

http://www.hifiklubben.no/produkter/kabler...behoer_sort.htm

 

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...