Gå til innhold

Hvorfor kommer det pop-up hver gang jeg spiller Team Fortress 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnetittelen sier. Det går greit å starte opp, men etter å ha vært inne på en server en liten stund, kommer det en pop-up. Dette skjer hver eneste gang. Det er helt uungålig. Det helt fantastisk irriterende, ettersom at det tar evigheter å ta skjermen opp igjen, og som oftest da får jeg "connection problem" etterfulgt av at jeg blir disconnecta. Hva er det som skjer?

Og i samme slengen. Jeg opplever masse annet rart med Team Fortress 2:

- Det tar svært lang tid å starte opp.

- Det tar utrolig lang tid å komme meg inn på en server (spesielt på "retrieving info" deleni loadinga).

- Som oftest blir jeg disconnecta første gang jeg prøver å komme meg inn på en server.

- FPSn er et mareritt, selv med ping nede på 40!

Dette er veldig rart ettersom at pc-en min er passelig ny og kravene til spillet ikke altfor store. Til og med Call of Duty 4 gruser TF2 i ytelse på alle områder!

Setter stor pris på hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som emnetittelen sier. Det går greit å starte opp, men etter å ha vært inne på en server en liten stund, kommer det en pop-up. Dette skjer hver eneste gang. Det er helt uungålig. Det helt fantastisk irriterende, ettersom at det tar evigheter å ta skjermen opp igjen, og som oftest da får jeg "connection problem" etterfulgt av at jeg blir disconnecta. Hva er det som skjer?

Og i samme slengen. Jeg opplever masse annet rart med Team Fortress 2:

- Det tar svært lang tid å starte opp.

- Det tar utrolig lang tid å komme meg inn på en server (spesielt på "retrieving info" deleni loadinga).

- Som oftest blir jeg disconnecta første gang jeg prøver å komme meg inn på en server.

- FPSn er et mareritt, selv med ping nede på 40!

Dette er veldig rart ettersom at pc-en min er passelig ny og kravene til spillet ikke altfor store. Til og med Call of Duty 4 gruser TF2 i ytelse på alle områder!

Setter stor pris på hjelp.

Antivirus programmet, hvis du har, kan stoppe koblingen til serveren.

Du sier det tar lang tid å starte opp. Har du programmer i bakgrunnen? I tilfelle Vista, har du noen miniprogrammer? Du kan også gå inn på Options og stille det på lavere krav, dette kan hjelpe.

Servertilkobling: Sjekk brannmuren...

Ellers kan du gå inn på support siden som har laget spillet.

Lykke til! ;)

Skrevet

Ah, tusen takk for svar. Jeg bruker Windows XP sin innebygde brannmur, og den er kanskje ikke helt topp, den. Skal prøve andre (gjerne kom med forslag til andre). Tror internettet er helt greit, CoD4 går som en drøm, både offline og online. Og ja, av og til kjører det noe i bakgrunnen (har f eks Opera på nesten hele tiden). Hvis ingenting funker, må jeg sannsynligvis prøve re-install.

Igjen, hjertelig takk! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...