Gå til innhold

Far Cry 2 i mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ubisoft sier i et intervju med Spillmagasinet.no at Far Cry 2 kommer i mars. Sikkert noen som viste det her men er sikkert også noen som ikke viste det :)

(vet mange her ikke syns spillmagasinet er en god kilde, men uansett så står det der, og det er fra et intervju)

Jeg gleder meg hvertfall:)

Kilde:

http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1568897.ece

Enig. Når kilden er et intervju bør det gå an å tro på det. Det spillet ser virkelig bra ut. Dette kan bli veldig bra på PS3:)

Skrevet

At pc version kommer i mars er ok, men har noen hørt noen bekreftelse på at konsollversionene slippes samtidig?

Så for meg flere måneder etter pc versionen, men ingenting er mer gledelig om jeg tar feil der..

Skrevet
Btw. han sa at konsoll verisionene(Hmm... Er ikke jeg god til å skrive?) er helt like. :D

(Jo, betraktelig bedre enn meg gitt :whistle: )

Jo de blir visstnok like, men kommer de ut likt også??

Og blir de like bra som det jeg har sett video fra spillet på pc, skal jeg ta av meg hatten og være imponert!

• 1 måned senere...
Skrevet
Det intervjuet er relativt gammelt også da. Utviklerne utsetter jo spillene sine hele tiden...

Mente ikke intervjuet, men oppe i venstre hjørne står Utgivelsesdato:

Skrevet

Når spillet først ble annonsert tror jeg planen var at det skulle komme i mars, men som alle andre storspill blir det utsatt minst èn gang. I følge tothegame.com kommer spillet en gang i 3. kvartal dette året, så da kommer det neppe før den tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...