MooseOnTheRun Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 (endret) Ubisoft sier i et intervju med Spillmagasinet.no at Far Cry 2 kommer i mars. Sikkert noen som viste det her men er sikkert også noen som ikke viste det (vet mange her ikke syns spillmagasinet er en god kilde, men uansett så står det der, og det er fra et intervju) Jeg gleder meg hvertfall:) Kilde: http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1568897.ece Endret 30. januar 2008 av andy24
calle23 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Ubisoft sier i et intervju med Spillmagasinet.no at Far Cry 2 kommer i mars. Sikkert noen som viste det her men er sikkert også noen som ikke viste det (vet mange her ikke syns spillmagasinet er en god kilde, men uansett så står det der, og det er fra et intervju) Jeg gleder meg hvertfall:) Kilde: http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1568897.ece Enig. Når kilden er et intervju bør det gå an å tro på det. Det spillet ser virkelig bra ut. Dette kan bli veldig bra på PS3:)
archongamer Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 At pc version kommer i mars er ok, men har noen hørt noen bekreftelse på at konsollversionene slippes samtidig? Så for meg flere måneder etter pc versionen, men ingenting er mer gledelig om jeg tar feil der..
KjellSpell Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Btw. han sa at konsoll verisionene(Hmm... Er ikke jeg god til å skrive?) er helt like.
archongamer Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Btw. han sa at konsoll verisionene(Hmm... Er ikke jeg god til å skrive?) er helt like. (Jo, betraktelig bedre enn meg gitt ) Jo de blir visstnok like, men kommer de ut likt også?? Og blir de like bra som det jeg har sett video fra spillet på pc, skal jeg ta av meg hatten og være imponert!
aleksanderro Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Er det noe nytt om denne saken? Kommer Far Cry 2 denne måneden? Eller har det blitt utsatt?
KjellSpell Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 (endret) Står på Wikipedia(Som ikke er godkjent som kilde(I skole gangen)): September 2008. Endret 6. mars 2008 av CissaM
BiB Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 http://ubi.com/NO/Games/Info.aspx?pId=6393 Står ikke at det kommer i mars på ubi.com
aleksanderro Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ok, jeg som hadde gledet meg sånn. Jaja, får vente jeg da.
Karlson Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Det intervjuet er relativt gammelt også da. Utviklerne utsetter jo spillene sine hele tiden...
Moderat Bruker Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Jeg droemmer fremdeles om en mars pc-release.... Ikke mer enn ett par uker siden jeg ble informert om utsettelsen....fcuk
BiB Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Det intervjuet er relativt gammelt også da. Utviklerne utsetter jo spillene sine hele tiden... Mente ikke intervjuet, men oppe i venstre hjørne står Utgivelsesdato:
Karlson Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Jeg mente å skrive til han som skrev førstepost, burde ha quotet
urrin Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Håper det blir lettere enn enern. Jeg kom meg aldri forbi den første stranda.
Windoge Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Når spillet først ble annonsert tror jeg planen var at det skulle komme i mars, men som alle andre storspill blir det utsatt minst èn gang. I følge tothegame.com kommer spillet en gang i 3. kvartal dette året, så da kommer det neppe før den tid.
Moderat Bruker Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 (endret) Igjen Fy Fean - trist paa spillfronten for tiden... Endret 14. mars 2008 av maypenray
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå