Gå til innhold

Kulturo: Cloverfield gjør deg kvalm


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Cloverfield var en av de dårligste filmene jeg har sett, jeg kjønner ikke hvorfor den har fått så mye skryt! Det var utrolig dårlig filming der jeg ble sjøsjuk og jeg hater filmer som ikke har no slutt.

Bare bort kasta av tid.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hehe det er så tragisk med folk som liksom skal være (eller har hold på så lenge at de faktisk HAR blitt) superkresne filmkritikere. Jeg er bare sjeleglad for at jeg ikke er slik. Det må være på samme måte som å være skikkelig kresen i matveien. Hvis man er finspist så vil man allitd slite når man skal på besøk til andre, skal ut å spise, ect ect.

 

Jeg er heldigvis veldid glad i film. Så jeg likte Cloverfield. Jeg er i stand til å f.eks sette på en film som Crank, å bare forvente meg 90 min med tanketom og kjempekul popcorn-action. :D Samtidig som jeg uten problemer kan omstille meg når jeg skal se en film som Forrest Gump eller Pianisten.

 

Folk som begynner å syte over kameraføringen i en film der man skal følge et håndholdt kamera fra en helt vanlig person som opplever en situasjon full av panikk.. hehe hallo! våkn opp. :)

 

Enkelte må lete og lete og lete for å finne seg en film de liker. Jeg er heldigvis ikke slik. Jeg ser film for underholdningen sin del, ikke for å pirke på alt jeg kan finne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...