Gå til innhold

par spørsmål angående kara raid

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kort sagt, jeg byttet ut Chestguard of the Conniver med S3 vengeful chest, jeg byttet ut Midnight Legguards med Shallow-grave trousers, jeg byttet ut Netherblade Shoulderpads med Deathmantle Shoulderpads, og Netherblade Gloves med Gloves of the Deftness, alle disse ga en betydelig drop i hit, men det spiller jo ingen rolle når de nye itemene alle gir økning i dps. Armory er nede nå, og jeg har ikke tilgang på wow på denne PC-en, men jeg tror det var 1 eller 2 andre item jeg også byttet ut og mistet hit. Jeg var nesten på cap, nå er jeg langt unna, men men jeg har hele tiden gått for økt dps. Det er jo bare å bruke EP og regne ut verdien på item, så det er ikke vanskelig å vite om en ting er bedre enn en annen. Hvis man virkelig er lat, så finnes det også regneark som gjør jobben for deg. F.eks dette: http://rogue.raidcal.com

Poenget mitt er i grunnen at regelen om at "bare gå for hit, ikke tenk på noe annet" er kanskje en grei huskeregel i 5manns på 70. Men for alt etter det så må man virkelig vite hva som er best, og da må man regne på det. Hvis man ikke gjør det, så risikerer man å rolle på dårligere items som heller burde vært gitt til en annen i guildet. Jeg har hatt noen krangler på det der, når en person i guildet rollet på et item som var dårligere enn det han hadde fra før......

Endret av mad_arab
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er en gear raport fra en ab de mest veiledende siden jeg noen gang har besøkt.

En warrior i 2p t4 og 2p t5 + random Kara/ssc/tk gear fikk 30 høyere score enn meg med det beste tankinggearet du kan skaffe deg x_x

Han ble også kategorisert som over BT/Hyjal nivå.

Funker kanskje bedre for dps klasser/specs oO

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...