Gå til innhold

Hvordan tilbakestiller man Vista?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger litt hjelp med Vista.

Jeg kjøpte nylig en ny laptop til 14000 kr, men den levde ikke opp til forventningene, så jeg skal sende den tilbake til netshop og så få pengene tilbake. Men jeg fikk beskjed om at jeg måtte tilbakestille OS'et til fabrikkinstillingene, og jeg finner ikke noen måte å gjøre det på. Eneste jeg fant var System Restore, men den lar meg ikke tilbakestille mer en 2 timer etter jeg startet opp PC-en for første gang.

Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg trenger litt hjelp med Vista.

Jeg kjøpte nylig en ny laptop til 14000 kr, men den levde ikke opp til forventningene, så jeg skal sende den tilbake til netshop og så få pengene tilbake. Men jeg fikk beskjed om at jeg måtte tilbakestille OS'et til fabrikkinstillingene, og jeg finner ikke noen måte å gjøre det på. Eneste jeg fant var System Restore, men den lar meg ikke tilbakestille mer en 2 timer etter jeg startet opp PC-en for første gang.

Noen som har en løsning?

 

Du skal da ha rettigheter hos dem du kjøpte pcen hos til å få dem til å gjøre det. Du kan selvsagt avinstallere hele windows, men dette er ikke rette løsningen. Ellers tror jeg det skal være et program under kontrollpanel som heter "Tilbakestill til Fabrikkinnstillninger".

 

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvilken elendig butikk er dette?

 

Det vil nok være Netshop.no

 

Jeg finner ikke "tilbakestill til fabrikkinstillingene" på kontrollpanelet, så jeg får vel bare sende den tilbake som det er, og så si ifra til folka på netshop at de får tilbakestille det selv, da :o

 

Takk for hjelpen :)

 

EDIT: Åja, og det fulgte verken med CD med drivere eller system recovery. Ingenting :/

Endret av Candlejack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...