Knippsern Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Min to måneder gamle speedlite 580EX fikk ett litt ublidt møte med stuegolvet. Resultatet var at spreder dekselet knakk av. Det jeg funderer på er; kan det være en garanti sak? (utvilsomt mine egne pølsefingre som sendte den i golvet, men ettersom det bare er to mnd..) Kostbar affære å skifte dette dekselet tro?
ragamuffin Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 At du klarer å lure tdet til å bli en garantisak er vel heller tvilsommt. Å reparere tror jeg koster mer enn det smaker. Selv har jeg knappest brukt denne spredeskiven, selv om den i enkelte tilfeller kan ha sin misjon.
OlaOlablakken Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Min to måneder gamle speedlite 580EX fikk ett litt ublidt møte med stuegolvet. Resultatet var at spreder dekselet knakk av. Det jeg funderer på er; kan det være en garanti sak? (utvilsomt mine egne pølsefingre som sendte den i golvet, men ettersom det bare er to mnd..) Kostbar affære å skifte dette dekselet tro? Noe du selv ødelegger ,er ikke en garantisak. Derimot,du kan sjekke evt pris på delen på følgende tlfnr :2306 7300,MK Electronics.
Sgt.Stav Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Du har ikke innbo forsikring da?? Mulig egenandelen din er dyr men verdt og sjekke.
Knippsern Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 Takker for svar! Skal først kontakte MK Electronics (ikke svar å få når jeg ringte i går), deretter sjekke det med forsikring. Men antar egenandelen er for stor. "overlever" uten dette dekselet også Synes forøvrig det er helt greit at det ikke er noen garantisak, tenkte at canon kanskje hadde noen spesiell garanti på denslags. Finnes utrolig mange der ute som krever å få nytt når man har ødelagt noe..
Nautica Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hei Jeg Kjøpte denne til 580EX,"sprer" lyset godt. http://cgi.ebay.com/Flash-Bounce-Diffuser-...oQQcmdZViewItem Endret 30. januar 2008 av VISAK
Knippsern Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 Ja, har tenkt å kjøpe ett par sånne. Men liker ikke å handle via Ebay, finnes de andre steder også? Fikk forresten svar ang. reperasjon i dag. 1000kr koster det å skifte ett lite plast deksel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå