danielsn Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Er det mulig på noe måte å sende dataene i et skjema uten å ha noen <input type="submit"> elns? Alle dataene i sjemaet er "hidden", sånn at dataene sendes i det man går inn på siden..
Rabbid Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hva er det du skal ha i skjemaet? Man kan sikkert lages noe som gjør det du ønsker i PHP istedet. Endret 29. januar 2008 av Rabbid
FrodeNilsen Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Du kan jo sende dataene i en url. Du kan også lagre dataene i en session, slik at det å følge en bestemt link betyr at de sender dataene du har lagret. Alternativt har du scripts.
danielsn Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Skrevet 29. januar 2008 mm.. skal være noe sånt som <form action="blabla" method="post"> <input type="hidden" name="lol" value="haha"> *submit automatisk* </form> hvis noen skjønte..
Rabbid Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 mm..Men hva er det du vil skal sendes inn automatisk? Vedder på at det finnes bedre fremgangsmåter enn å prøve å tvinge et skjema til å poste.
Runar Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Du kan bruke JavaScript til å sende skjemaet når siden lastes (onload() eller noe). Nøyaktig hvordan du gjør det, kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.
danielsn Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Skrevet 29. januar 2008 Du kan bruke JavaScript til å sende skjemaet når siden lastes (onload() eller noe). Nøyaktig hvordan du gjør det, kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. jess.. va hadde jeg spurt i js-kategorien og https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=903068
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå