lobfredd Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Skal man bare ta sånne vanlig quest hele tiden eller er det sånne store quest man må ta for og komme lengre og de små er bare for og få lvl? Skjønner ikke helt! Endret 28. januar 2008 av lobfredd
Korka Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Små quests, det er vell "drepe 10frosker" lignende quests... Ved å gjøre disse, så får man flere quests (followups) som leder da til et avsluttende quest. Ofte, når du gjør 1 quest i en by, så får du mange andre quests hos de andre folkene i byen. De store questene er Bøker. Det finnes nå 11 Bøker, disse bør du gjøre for mye xp, bra rewards, får å få med deg historien og mest av alt det at du får komme til nye stedet.. Som f'eks Book 6 må du gjøre for å komme deg til den østre delen av Angmar (high lvl plass)...
Christeven Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 De store questene er Bøker. Det finnes nå 11 Bøker, disse bør du gjøre for mye xp, bra rewards, får å få med deg historien og mest av alt det at du får komme til nye stedet.. Som f'eks Book 6 må du gjøre for å komme deg til den østre delen av Angmar (high lvl plass)... I disse bøkene møter man også nesten alle heltene fra bøkene og filmene. En bok er ikke en quest, dan har masse kapitler som er delquester. Epic quests, som forteller deg som Korka sier historien i Lotro universet der du møter steder, skurker og helter du kjenner fra bøkene/filmene
lobfredd Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Skrevet 29. januar 2008 Hvordan gjør man de bøkene da? og hvor er de?
El Fantasma Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Hvordan gjør man de bøkene da?og hvor er de? Har du spillt spillet? Eventuellt hvor lenge? Første "bok" møter du på automatisk etter en stund. Når jeg bok, så mener jeg ikke en fysisk bok, men såkalt epic quest. Du ser forskjellen på disse og vanlige quest, da NPC`ene som gir disse har en ring med "flamme" over hodet:)
Betenkt Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Klikk L for å få opp quest-log. Der vil det stå i en fane Epic Quest eller Intro, avhengig av hvor langt du er kommet i spillet .
Crowly Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Første bok begynner i Bree, utenfor Inn'et hvis jeg ikke husker helt feil. Bøkene må ikke gjøres i rekkefølge, men det er greit hvis man ønsker å følge historien. De fleste quests gir deg en kombinasjon av exp, penger og utstyr. Er ytterst få quests som gir deg tilgang til andre områder, det eneste jeg har vært borti er det nevnt over om bok 6, ellers så er alle områder tilgjengelig for alle (der jeg har vært). Er stortsett å gjøre de questene du kommer over, noen vil lede deg til andre områder, slik at du får en grei flyt i nye quests og leveler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå