Gå til innhold

Jeg får ikke Battle for Middle earth 2 til å funke i vista!


Anbefalte innlegg

Jeg er en av mange som sliter med å kjøre Battle for middle earth 2 i vista, jeg starter det opp og det startbildet kommer opp, så låser det seg og jeg må avslutte manuelt.

Jeg har kiket rundt på nettet, og fant blant annet dette:

 

http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?t...8&tstart=15

 

Problemet er at jeg ikke har en mappe som heter My battle for middle earth 2 files, og da heller ikke options.ini, så hva skal jeg gjøre?

 

har prøvd å installere spillet 2/3 ganger, men funker ikke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er en av mange som sliter med å kjøre Battle for middle earth 2 i vista, jeg starter det opp og det startbildet kommer opp, så låser det seg og jeg må avslutte manuelt.

Jeg har kiket rundt på nettet, og fant blant annet dette:

 

http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?t...8&tstart=15

 

Problemet er at jeg ikke har en mappe som heter My battle for middle earth 2 files, og da heller ikke options.ini, så hva skal jeg gjøre?

 

har prøvd å installere spillet 2/3 ganger, men funker ikke...

 

Når du legger ut slike poster, analyser problemet bedre. Fortell hvilken version av spillet du har, og system requriments.

 

Inntill du har analysert problemet bedre, kan ikke andre brukere hjelpe så mye.

 

Ting du kan prøve:

 

-Last ned siste patch til middle earth 2

-oppdater drivere, under vista: Kontrollpanel>Maskinvare og lyd>enhetsbehandling her kan du manuelt oppdatere driver hvis ikke dette skjer automatisk.

 

-Høyreklikk på Midllearth 2.exe, eller et snariveis ikon. Derretter egenskaper>kompabilitet og sett windows xp service pack 2 og administrator. Hvis du ikke er administrator, spør den som er. ----prøv spillet

 

-prøv og skru av lydens software: Under vista: Kontrollpanel>maskinvare og lyd> lyd>velg din lyd-enhet> deaktiver----prøv spillet

 

 

Hvis ikke noe funker, får du kontakte utvikleren av spillet, i dette tilfellet ea Games, eller de andre utleggerne. Der finner du veien til support og skrive om ditt problem.

 

Husk bedre annalysering!

Lenke til kommentar

Jeg har gjort alt av det du nevnte, bortsett fra det siste med lyden, sorry for dårlig analysering

 

Har innstallert patchen, siste skjermdrivere osv, jeg har prøvd å kjøre det som mombatibilitet med xp service pack 2 osv..ingenting funker...

Jeg skjønner ikke hvordan system requierments skal ha noe å si?

Lenke til kommentar
Jeg har gjort alt av det du nevnte, bortsett fra det siste med lyden, sorry for dårlig analysering

 

Har innstallert patchen, siste skjermdrivere osv, jeg har prøvd å kjøre det som mombatibilitet med xp service pack 2 osv..ingenting funker...

Jeg skjønner ikke hvordan system requierments skal ha noe å si?

 

Vel, jeg ser ikke ut til å finne en løsning på problemet, sry.

 

Du får vel kontakte EA games support: http://support.ea.com/

Her får du skrive nøyaktig hva som er problemet, så kansje EA kan hjelpe.

Så får vi håpe det kommer en patch som støtter Windows Vista.

Lenke til kommentar
jada, jeg kjrøer uten UAC kontroll, hvis det var det det het?

 

Men jeg har vista home premium 64 bit, har det noe å si?

 

Kansje dette hjelper deg :)

 

"hotfix resolves abnormal application behavior such as crashes and extremely low frame rates when running some 3D applications at very high graphics settings. This issue is not limited to, but has been most commonly noticed on high-end graphics cards and the following applications: Battlefield 2, Battlefield 2142, Civilization IV, Company of Heroes, Half-Life 2, Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II, Supreme Commander, and Tom Clancy's Rainbow Six Vegas."

 

"In order for this hotfix to be effective, GeForce customers must also update to the latest Release 163 or later Vista drivers: "

 

Håper dette hjelper med ditt problem!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Den har jeg sikkert lastet ned, jeg husker i alle fall at det var en hotfix jeg lastet ned når jeg installerete crysis, så... men takk for hjelpen i alle fall, jeg får se om det hjelper! :)

 

Men den hotfixen står det ingenting om Crysis, jeg håper att det fikser ditt problem

Men viss det ikke går, da har jeg ikke peiling

Hos meg funket alt perfekt, har original versjonen med ekte cden, cdkey, men jeg er uten vista pc nå :p

Den er ødelagt, viss den hadde funket så skulle jeg nok funnet ut hva som er gale med BFME2 hos deg!

 

Jeg prøver å hjelpe deg siden det er ikke mangen som liker att jeg er på pcdelen av forumet har jeg merket :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde også noe problemer med dette, med det var vist bare og legge til noe i ei fil... Bare jeg kommer på hva den heter så. Skal lete litt nå så kanskje jeg finner ut av det.

 

Og etter 5 min:

Tror jeg fant ca hvor det var det var ei fil man måtte legge til noen linjer og det var under: Brukernavn\AppData\Roaming\My Battle For Middle-earth II Files\

 

Tror det var den options fila det var noen linjer som skulle inn.

Prøv og google det.

Endret av ToLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...