Gå til innhold

Nokia E51 Opera Mobile


j8rn

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lastet ned Opera Mobile nettopp. Skal det ikke være en pointer/ pil i det programmet? Når jeg kommer til førstesiden, er feltet der url skrives inn aktivt. Jeg kan skrive, men dersom jeg bekrefter med "midtknappen", noe som virker helt logisk på meg, skjer ingenting. Dersom jeg skroller opp og ned, skjer det noe med siden, men jeg kommer aldri så langt ned at lenkene i history blir aktive. Trykker jeg #1 kan jeg skrive inn url og kommer videre, men det er fortsatt uten pil i skjermen.

 

Har lastet ned 2 forskjellige versjoner, både fra mobil og pc.

 

Funker programmet på min mobil? Skal det være så ulogisk og vanskelig å komme seg rundt. Opera Mini bruker jeg også, det er jo ekstremt enkelt å skjønne.

 

Anyone?

 

Jørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal det ikke være en pointer/ pil i det programmet?
Nei.

 

Når jeg kommer til førstesiden, er feltet der url skrives inn aktivt. Jeg kan skrive, men dersom jeg bekrefter med "midtknappen", noe som virker helt logisk på meg, skjer ingenting.
Du velger med å trykke, skriver inn url, trykker igjen for å forlate url-feltet, går til høyre og trykker for å velge Go to.

 

Vær vennlig å bruk p_edit.gif-knappen til endringer.

Lenke til kommentar
Skal det ikke være en pointer/ pil i det programmet?
Nei.

 

Når jeg kommer til førstesiden, er feltet der url skrives inn aktivt. Jeg kan skrive, men dersom jeg bekrefter med "midtknappen", noe som virker helt logisk på meg, skjer ingenting.
Du velger med å trykke, skriver inn url, trykker igjen for å forlate url-feltet, går til høyre og trykker for å velge Go to.

 

Vær vennlig å bruk p_edit.gif-knappen til endringer.

 

Ok. Da kan jeg bekrefte at det ikke virker. Umulig å "gå til høyre", kan ikke velge "Go to".

Vi får vente på neste versjon. Nokias nettleser funker den også...

 

Jørn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...