Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken type kondom anbefales?


EDW

Anbefalte innlegg

Hvilken type kondom anbefales? Ser de fleste butikker selger profil (den orginale) eller easy. Hvilken av disse er best?

 

En ting til.. hvis man bestiller fra kondomeriet, står det "kondomeriet" på pakken, eller er den mer anonym? Deler postkasse med flere så hadde vært fint å vite :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Fordi jeg kjøper det meste på ebay. Hvorfor skulle jeg bli tatt i tollen? Det kom på under 200 med frakt, altså helt fritt for alt av avgifter. Og jeg tviler sterkt på at muttern må være med hvis det av en eller annen grunn skulle bli stoppa. (Ser det for meg, urkomisk) Foreldrene mine bor langt unna, så det hadde medført masse stress. Dessuten har mamma gjort det klart at det lønner seg å bruke gummi. Så hun hadde sikkert bare vært stolt

 

Og angående sex-handel: Women not included

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hold deg forbanna langt unna profil!

 

Jeg har kjøpt en pakke fordi de ikke hadde noe annet i butikken (må man så må man!). For det første, for meg var de rett og slett for små (er et par cm over gjennomsnittet), men vi klarte nå å få på en. Halvveis utti akten sprakk faenskapen.

 

Ja, jeg vet man ikke skal presse og alt sånn faenskap. Men det er faktisk et krav at de skal tåle minst 3 liters luft-press innenfra, så de burde hvertfall ha holdt.

 

 

Ellers bruker jeg Protex

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Guest_Micke_*

Kondomer finnes det jo så mange spennende varianter av at man kanskje ikke skal la seg "låses" til utelukkende 1 type eller produsent.

 

Har selv hoppet mye mellom både RFSU, Durex og Kondomeriet's.

 

Vil uansett anbefale deg å sjekke ut utvalget av kondomer hos Kondomeriets nettbutikk...eller enda bedre kanskje oppsøke en av butikkene deres. De selger nemlig også kondomer i løsvekt slik at man kan velge og vrake blant kondomer med smak, tykkelse, farge, utforming ++.

 

Min personlige favoritt om dagen er denne fra Durex da den inneholder et middel som senker følsomheten på penishodet mitt slik at jeg kan holde på ekstra lenge. :) Verdt å prøve!!

 

Ellers så er det jo bare å sette igang og eksperimentere... ;)

Lenke til kommentar
Gjest TheBigOne

Mens man er inne på kondomer, hvilke er best om man ligger litt over snittet? Jeg har presset meg ned i pofil flere ganger uten at den sprekker. Men det er også den eneste typen jeg har prøvd. Tror det kanskje blir bedre om man har en med litt mere plass. (19cm)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tom_*
Mens man er inne på kondomer, hvilke er best om man ligger litt over snittet? Jeg har presset meg ned i pofil flere ganger uten at den sprekker. Men det er også den eneste typen jeg har prøvd. Tror det kanskje blir bedre om man har en med litt mere plass. (19cm)

 

Jeg har hatt mye glede av dette kondomet fra Condomi. Det passer i hvert fall til "min litt over gjennomsnittet penis"! ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...