Noddie Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Prodigious.Skill er det et bra navn eller har noen, noen bedre forslag på lur ?
neadii Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 1337 P |2 0 |< L 4 |\| LEET PRO KLAN Hva skulle den ellers heti?
potty Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Dassringhuer det passer veldig bra for folk som surfer
-Jungeldyret Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 CSSSS Counter Strike: Source Super Surferz
Noddie Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Skrevet 29. januar 2008 jeg synnes et bra navn er Exclusive.Surf
neadii Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Så bruk det, og ikke spør om tips. Fordi slike tråder fører bare til sånne svar som du fikk av meg over her.
Jooakim Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Bruk kreativiteten din, og finn på et navn selv. Folk bryr seg lite om klannavnet, dere kan like godt ha tullenavn som SAFT (SurfendeApekatterFraToten) som slike "kule" navn som "suRf-Azz4ziNz".
Mr. Fiskum Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Bruk kreativiteten din, og finn på et navn selv. Folk bryr seg lite om klannavnet, dere kan like godt ha tullenavn som SAFT (SurfendeApekatterFraToten) som slike "kule" navn som "suRf-Azz4ziNz". Hva er det egentlig som er så kult med Assasin, har en kompis som kaller seg det, det må jo være det minst oppfinsomme nicket som finnes ? Og til trådstarter, for guds skyld ikke bruk stygge bokstaver som er umulig å lese og som ingen utenom folk på 11 syns er kult..
Jooakim Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Bruk kreativiteten din, og finn på et navn selv. Folk bryr seg lite om klannavnet, dere kan like godt ha tullenavn som SAFT (SurfendeApekatterFraToten) som slike "kule" navn som "suRf-Azz4ziNz". Hva er det egentlig som er så kult med Assasin, har en kompis som kaller seg det, det må jo være det minst oppfinsomme nicket som finnes ? Og til trådstarter, for guds skyld ikke bruk stygge bokstaver som er umulig å lese og som ingen utenom folk på 11 syns er kult.. Det er derfor jeg skriver kule i anførselstegn. Det er flere slike ord en finner igjen i "noobnicks" - assassin (gjerne med én s/z), d4rk, [NOR], killer, deamon osv.
Mr. Fiskum Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Enten så er en kloning av meg, eller så tenker vi skummelt likt
Frederick_ Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 nå tenker de fleste sånn i alle fall de som skjønner litt
vStyle Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Beach Boys Skulle si AKKURAT det samme Mest geniale navnet på en surfeklan imo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå