MoonJazz Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 (endret) JEg har lastet opp noen filmer fra mobilen min til datamaskinen min, og når jeg legger de inn i windows movie maker står det at det er lyd-filer. Noen som kan hjelpe meg med og få dem til og bli film-filer? Endret 27. januar 2008 av MoonJazz!
Aqualong Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 JEg har lastet opp noen filmer fra mobilen min til datamaskinen min, og når jeg legger de inn i windows movie maker står det at det er lyd-filer.Noen som kan hjelpe meg med og få dem til og bli film-filer? Du er i feil forum. Men ang. problemet ditt, så mangler du antageligvis den rette codecen.
Aetius Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
MoonJazz Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 JEg har lastet opp noen filmer fra mobilen min til datamaskinen min, og når jeg legger de inn i windows movie maker står det at det er lyd-filer.Noen som kan hjelpe meg med og få dem til og bli film-filer? Du er i feil forum. Men ang. problemet ditt, så mangler du antageligvis den rette codecen. Går det ann og fikse? å vis deg går, hvordan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå