Gå til innhold

Ny bærbar pc, som kan drive nye spill?


AlexX_89

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe meg en ny bærbar pc, ettersom jeg gir den stasjonære til broderen. Jeg vil bli og bruke den bærbare til mye skolearbeid. Og i tillegg hadde det vært bra om jeg kunne fått inn de nyeste spillene som Call of duty 4 og chrysis.

 

Noen som kan fortelle meg hva slags bærbar pc jeg burde satse på da? Billigst mulig.

 

Kan det evt lønne seg å kjøpe brukt pc? fant en som selger en Acer TravelMate 8215WLMi - toppmodell‏, for 11000 kr. Noe og satse på?

 

Mvh Alexander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en brukt 8215 er verdt maks 6000 hvis den er i ekstremt god stand - 11000 er ren svindel da dette er en utdatert maskin.

 

Billigst mulig pc der COD 4 og Crysis er spillbart (ikke nødvendigvis på maks innstillinger) måtte vært for eksempel Acer 5920G som du får for 7995,- med 8600M GT skjermkort på MPX. Evt. kan du også se på Compal IFL90 som ligger i samme strøket hos multicom.

Lenke til kommentar

XPS m1530 yter greit ja. Pass på at du har en rabattkode (se enten i Dell XPS m1530-tråden eller Dell XPS m1330-tråden, eller på www.dellkupong.com) for å få best mulig pris.

 

Den du linker til har litt for dårlig skjermkort til å kjøre de nyeste spillene på akseptabel kvalitet. Bør minst ha Geforce 8600M GT eller ATI HD2600 XT.

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...