Zulærn Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Folkens... Jeg har 1 bruker på PC-en min, uten passord... Har sett mange PC-er der de skrur den på, og den logger seg automatisk inn på brukeren.. Hvordan kan jeg få det? Mvh. Zulboom
Complexity Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Dette skal vel egentli skje automatisk om man bare har 1 bruker og ikke har passord. Har alltid vært automatisk med meg i alle fall. men vet at brodern må trykke på brukeren sin selv om han ikke har passord.. å vi kjører begge Xp Pro sp2, så er kansje en instilling?
SteffenMA Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Prøv denne Guiden Hvis det var noe slikt du lurte på?
Dabola Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 (endret) Du kan gjere det i registeret men den enklaste måten er å trykke Start-> kjør-> og skriv inn: CONTROL USERPASSWORDS2 og trykk >Enter Velg den brukerkontoen du vil logge deg automatisk inn med og klikk >Ok Skriv inn det passordet og fullfør prosessen. Køyrer du med XP Home so vil dette muligens ikkje fungere om du forsøker å logge inn som Administrator. Her har Microsoft lagt sikkerheits- lista ekstra høgt. Du kan også enkelt gjere dette via TweakUI 2.00. Installer, gå til >Logon og huk av for "Logon automatically at system startup." Gjer du dette so bruk også denne metoden for å eventuelt fjerne ei automatisk pålogging. Lykke til! Endret 24. januar 2008 av Dabola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå