Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på det. Men er kjekt å ha noen basic styles du kan kopiere til neste prosjekt, men dette blir for 'framework'. Passer dårlig da CSS er så custom til hvert prosjekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pokker så bra den Opera Wand egentlig var!

Trodde man måtte bruke noe sånt Ctrl enter for å logge inn jeg, for det gidder jeg jo ikke. Men som jeg lærte av Tor og Arve igår: Man kan bruke standart forward mouse gesture!

Da snakker vi :D

Skrevet
Hot tips from the hot guyz ;)

9239789[/snapback]

Indeed. Ole martin derimot kunne kun konkludere med at du ikke må ha en egen versjon av OS X for å kunne koble seg til trådløst :)

Skrevet
Indeed. Ole martin derimot kunne kun konkludere med at du ikke må ha en egen versjon av OS X for å kunne koble seg til trådløst :)

Øhm, hæ? ^^

Skrevet

Trenger et heftig program til å legge litt tekst på starten av en kortfilm. Skal bare være sånn intro med producer osv. Tenkte å gå for noe litt mer avansert en Movie Make.. Noen forslag?

Skrevet (endret)

Ingen som har linket til den store nyheten for utviklere i dag?

Intype Alpha 0.3.1 :w00t:

Nå med nesten alt man trenger:

• Tabs

• Multi-Selections

• Rectangular Selections

• Multi-Snippets

• Multi-Insert

• Find and Replace (Regular Expressions Support)

• Word-Wrap

• Clipboard History

• Advanced Undo/Redo supporting editing modes

Endret av JonT
Skrevet (endret)

Får meg til å savne Windows. Har enda ikke funnet en kodeeditor til Linux som jeg er fornøyd med. Vil bare ha en fin liten lettvekter. Gedit funker fint, men det funker ikke å bytte mellom tabs med ctrl(+shift)+tab, noe som er syykt irriterende.

Endret av PT
Skrevet (endret)
Får meg til å savne Windows. Har enda ikke funnet en kodeeditor til Linux som jeg er fornøyd med. Vil bare ha en fin liten lettvekter. Gedit funker fint, men det funker ikke å bytte mellom tabs med ctrl(+shift)+tab, noe som er syykt irriterende.

9247269[/snapback]

InType skal vistnok fungere under Wine, så det burde ikke være noe problem å bruke InType hvis man virkelig vil.

BTW: New elements in (X)HTML5

Endret av JonT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...