Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
iPhone = Apple = Mac = runde hjørner = web2.0 = webdiskusjon :)

Så ikke klag, Daniel ;)

7688648[/snapback]

Bil = runde hjørner = web 2.0

Sprettballer = runde hjørner = web 2.0

Mobiltelefoner = runde hjørner = web 2.0

Tastatur = runde hjørner = web 2.0

Cola-flaske = runde hjørner = web 2.0

Kofferten min = runde hjørner = web 2.0

DVD-cover = runde hjørner = web 2.0

Glassbordet mitt = runde hjørner = web 2.0

Logikken din suger. Det samme gjør Apple-hyklere og. Men vær så snill folkens, skån meg for iPhone... selv ikke i webdiskusjonen kommer jeg unna.

Skrevet
Håper du skjønte spøken i det hele. Selv synes jeg det er mer interessant med AppleTV ;)

Men daniel har et poeng; diskusjonen hører hjemme på enten mac1-forumene eller tilsvarende fora på diskusjon.no :)

7688737[/snapback]

Me did.

Daniel og Karsrud has joined forces for å bekjempe innvasjonen. :ph34r:.

Skrevet
Balle da! Er jo typisk det... Et halvt år for ung! :/

Skal se hva jeg får til :)

7688922[/snapback]

Småbarn :cool:

7689195[/snapback]

Er nok fåtall her som har satt barn til verden altså :tease:

Skrevet (endret)

Tihi. :green:

Når det er sagt, vil vi samtidig advare Opera mot å legge til for mye funksjonalitet utover det som kan være hensiktsmessig - Opera er farlig nær til å bli «bloatware», det vil si programvare som har funksjoner du strengt tatt ikke trenger og dermed stjeler unødvendig mange systemressurser.
:w00t: Endret av jorgis
Skrevet

Fra Minside tre uker etterpå:

Spørsmål: Når jeg tester norge.no/minside i W3Cs HTML-validator ser jeg at den validerer som gyldig XHTML 1.0 Transitional, men når jeg logger meg inn på Minside avslører HTML-validatoren 17 feil på forsiden, og jeg legger merke til at sidene plutselig er skrevet i HTML 4.01 Transitional og at dere bruker HTML-tabeller (tables) til ikke-tabulære data. Er det noe mål for dere å rydde opp i disse feilene, og kanskje også gå over til å benytte HTML 4.01 Strict?

Svar: Minside skal fungere på et stort utvalg av nettlesere og plattformer. Det ble derfor gjort valg rundt HTML-variant i utviklingen av Minside. Disse valgene blir fortløpende vurdert og eventuelle avvik vil bli rettet så raskt som mulig.

Å erstatte bruk av tabeller med for eksempel DIV og CSS-posisjonering var ikke forenlig med at Minside skal være brukervennlig uten bruk av CSS. Bruk av DIV og CSS-posisjonering ville også medføre større funksjonelle avvik mellom ulike nettlesere og plattformer som Minside skal støtte.

Kommentarer?

Skrevet
Det er juks at enden kan ha et innlegg med bare 2 tegn, når jeg får beskjed om å taste rundt 14!

Men, å?

7691390[/snapback]

Det er da lang over 14 tegn i innlegget mitt?

[quote=webby1,10/01-2007 : 17:46]haha, ie får en 4er..  Sier litt om anmelderen det..:!:
[right][snapback]7691130[/snapback][/right]
[/quote]
Å?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...