Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veeeel. Begredelige nyheter på skolen i dag. NITH Bergen (og Stavanger) skal legges ned pga. for få studenter, og alternativene er å fortsette ved NITH Oslo, flytte over til en annen linje ved en annen skole, eller å finne på noe annet.

Koslig dag, dette.

7343386[/snapback]

Hm, kondolerer..

Skjønner godt at du ikke har lyst til Oslo.

Ingen mulighet til å finne noe annet i Bergen ellerno da?

Veeeel. Begredelige nyheter på skolen i dag. NITH Bergen (og Stavanger) skal legges ned pga. for få studenter, og alternativene er å fortsette ved NITH Oslo, flytte over til en annen linje ved en annen skole, eller å finne på noe annet.

Koslig dag, dette.

7343386[/snapback]

Legger de seriøst ned skolene midt i et skoleår? Eller er det varslet fra sommeren av? Jeg vet at NITH har hatt få studenter de to stedene tidligere, men å flytte mange studenter over til Oslo er urealistisk med tanke på plassen. Galleriet er ikke så stort... Da må de i så fall utvide antall klasserom igjen, og man blir sittende med undervisning i med glassvegger ut mot midtgangen...

Hørte dere om han fyren på eBay som solgte PS3 + spill. Han skulle settte $0.99 som minstepris, men bomma på feltet... Han satt det på buy-now :wee:

--

Og ITavisen skrev noen fine ord om køene:

Det mest oppsiktsvekkende rundt lanseringen av PS3 og Wii i våre øyne er rapportene fra køkulturen. PS3-køene var preget av slåsskamper, skyteepisoder og sniking, og flere PS3-eiere ble ranet i etterkant. De ventende på Nintendo Wii oppførte seg rolig, passet på hverandre og var generelt hyggelige. Artig.
Joda, det finnes nok noe i Bergen, forhåpentligvis. Jeg kommer aldri til å flytte til Oslo frivillig eller ubetalt :p

7344114[/snapback]

Kanskje ikke betalt, men kompanasjon får man i hvert fall:

Fra høsten 2007 vil alle studenter i Bergen og Stavanger som ønsker det, få studieplass i Oslo. Dessuten vil disse få en betydelig reduksjon i studieavgiften.

EDIT: Link rettet

Endret av JonT

Kan noen fortelle meg hva jeg har gjort galt som får følgende resultat av en "side" (page) i Wordpress? Dette er siden som heter Om.

http://www.fundingsrud.net/blog/?page_id=30

Jeg vil ikke ha noe &¤)%&)?(&/¤ les mer på sider. Hvilken mal følger disse egentlig når det ikke er noen default mal?

edit; og hvorfor i huleste har den fått en kategori? Hvor har jeg køddet det til hen :p

Endret av enden

Koslig dag, dette.

7343386[/snapback]

Flytt inn her!

Det er plass til både deg og Tor på sofaen i stua, og jeg kan ta for meg undervisningen på ettermiddagene.

Enden:  Har du lagt til en fil som heter page.php i themplate mappen?

7344280[/snapback]

Niks. Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke heeelt vet hvilken logikk jeg skal bruke i loopen for å lage min egen standardmal heller :)

Men skal det være sånn som standard? noe må jo være galt her siden jeg får en link som helt klart ikke virker :)

Har ingen av de jeg :p (bortsett fra index. Så har jeg single da)

Endret av enden
Joda, det finnes nok noe i Bergen, forhåpentligvis. Jeg kommer aldri til å flytte til Oslo frivillig eller ubetalt :p

7344114[/snapback]

Kanskje ikke betalt, men kompanasjon får man i hvert fall:

Fra høsten 2007 vil alle studenter i Bergen og Stavanger som ønsker det, få studieplass i Oslo. Dessuten vil disse få en betydelig reduksjon i studieavgiften.

7344221[/snapback]

Hvor i den artikkelen du linker til finner du det sitatet..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...